با پایان یافتن یازدهمین دوره مسابقات کشتی جام رمضان, خلیل شهر با 108 امتیاز مقام نخست، تیم کلارآباد با 91 امتیاز دوم و تیم قائمشهر با 85 امتیاز سوم شد.

خلیل شهر  قهرمان کشتی جام رمضان مازندران شد+ اسامی نفرات برتر

 

 

 

به گزارش شرق پرس  یازدهمین دوره مسابقات کشتی جام رمضان مازندران سحرگاه جمعه در خلیل شهر شهرستان بهشهر با معرفی برترین های چهار رده سنی پایان یافت .

 

رئیس هیات کشتی خلیل شهر  به ایرنا گفت : مسابقات در چهار رده نونهالان ، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان  و با حضور ۹۱ کشتی گیر از ۱۲ وزن و چهار رده سنی برگزار شد.

 

 

محمدتقی محمدپور افزود : در رده نونهالان و در ۳۵ کیلوگرم امیرحسین ساداتی از جویبار ، مهدی حری از ساری و علیرضا تیمورنژاد از کلارآباد اول تا سوم شدند.

 

وی ادامه داد : در وزن ۳۸ کیلوگرم، رحمان عموزاد خلیلی از خلیل شهر، احمدرضا علی نژاد از جویبار و سید حسن حسینی از جویبار به مقام اول تا سوم دست یافتند.

 

محمدپور مقام اول تا سوم وزن ۴۲ کیلوگرم را هم مهدی رئیسی از کلارآباد ، محمدعلی عموزاد از خلیل شهر و مرتضی محمودی از ساری معرفی کرد.

 

به گفته وی ، در رده نوجوانان و در وزن ۴۵ کیلوگرم محمد خدابخشی از قائمشهر ، محمد قاسمعلی از خلیل شهر و امین یوسفی از ساری اول تا سوم شدند ، مقام سه گانه وزن ۵۴ کیلوگرم به عباس قربان پور از قائمشهر، اکبر فضلی از خلیل شهر و محمدرضا هادی نژاد از کلارآباد رسید و در وزن ۵۸ کیلوگرم هم محمد شفایی از خلیل شهر ، امیرحسین سیاوشی از قائمشهر و عرفان فضلی از کلارآباد اول تا سوم شدند.

 

رئیس هیات کشتی خلیل شهر گفت : در بخش جوانان در ۵۰ کیلوگرم افشین صبوری از خلیل شهر، نوربخش براری از خلیل شهر و جواد مرزنی از کلارآباد به مقام اول تا سوم رسیدند ، علی احمدی از خلیل شهر، سید حسن ساداتی از ساری و علی اکبر ضروری از کلارآباد هم مقام اول تا سوم وزن ۵۵ کیلوگرم را کسب کردند و در ۶۶ کیلوگرم هم محمد زیاری از خلیل شهر ، مجتبی عموزاد از خلیل شهر و حسن عباسپور از ساری به مقام اول تا سوم دست یافتند.

 

وی مقام های اول تا سوم رده سنی بزرگسالان در وزن ۶۱ کیلوگرم را محمد دهقان از قائم شهر، صابر خانجانی از کلارآباد و میثم محمودجانلو از خلیل شهر معرفی کرد و گفت که در ۷۴ کیلوگرم حمید مظفری از خلیل شهر، علی صبوری از خلیل شهر و مجید فقیه از کلارآباد به مقام اول تا سوم رسیدند و در وزن ۱۲۵ کیلوگرم هم مصطفی صادق زاده از قائم شهر، عرفان محمدی از کلارآباد و امین هادیان از مرزبانی ناجا به مقام اول تا سوم دست یافتند.

 

او افزود : در بخش تیمی هم خلیل شهر با ۱۰۸ امتیاز مقام نخست، تیم کلارآباد با ۹۱ امتیاز دوم و تیم قائمشهر با ۸۵ امتیاز سوم شد.

 

یازدهمین دوره رقابت های کشتی جام رمضان خلیل شهر ۹ و ۱۰ تیر ماه امسال با حضور تیم های برتر کشتی استان مازندران از شهرهای مختلف در سالن کوثر خلیل شهر برگزار شد.