محمدرضا دارابی گفت: در این رقابت های یک روزه که حدود یکصد بانوی بسیجی گلوگاهی حضور داشتند، زینب محمودجانلو، آزاده باقری و زهرا تات به ترتیب به عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند

 

tirandazibanvan

رییس اداره ورزش و جوانان گلوگاه گفت : مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی بانوان بسیجی گلوگاه که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد با معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان داد.

 

به گزارش شرق پرس, محمدرضا دارابی در گفت و گو با ایرنا افزود: در این رقابت های یک روزه که حدود یکصد بانوی بسیجی گلوگاهی حضور داشتند، زینب محمودجانلو،آزاده باقری و زهرا تات به ترتیب به عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند .

 

وی ورزش تیراندازی گلوگاه را صاحب توانمندی های فراوان دانست و گفت: با فراهم کردن زیرساخت های مناسب و لازم ، زمینه را برای ورود بیشتر علاقه مندان به این رشته فراهم می کنیم.

 

رییس اداره ورزش و جوانان گلوگاه افزود : احداث مکان تخصصی برای انجام این رشته ورزشی در دستور کار اداره ورزش و جوانان گلوگاه قرار دارد تا با راه اندازی آن ، تیراندازی را به ورزش اول جوانان این شهر تبدیل کنیم.

 

دارابی ادامه داد : تلاش برای گسترش تیراندازی میان کارمندان از برنامه های جدی اداره ورزش و جوانان گلوگاه است که این کار با شناسایی افراد مستعد و علاقه مند به حضور در رده های بالای این رشته صورت می گیرد.

 

به گزارش ایرنا, وی همچنین از برگزاری همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی در این شهرستان خبر داد و گفت : این همایش ۱۸ مهر ماه همزمان با هفته نیروی انتظامی در گلوگاه برگزار می شود .