در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، ذوب آهن اصفهان از ساعت 14:30 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در 90 دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و بازی به وقت اضافه کشیده شد و این ذوب آهن بود که توانست با 2 گل پرسپولیس را شکست دهد.

perspoliss5478

 

 

به گزارش شرق پرس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان  با به ثمر رساندن دو گل در وقت‌های اضافه موفق شد پرسپولیس ۱۰ نفره را شکست دهد و به جمع ۴ تیم نهایی جام حذفی صعود کند.

 

 

 

 در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید و بازی به وقت اضافه کشیده شد.

 

در وقت‌های اضافه ذوب آهن با استفاده از اشتباه دروازه‌بان و مدافعان پرسپولیس دو گل به ثمر رساند تا بتواند به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

 

پرسپولیس امروز با ترکیب ایمان صادقی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، محمد انصاری، وحید حیدریه، فرشاد احمدزاده، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه، محسن مسلمان (مرتضی قدیمی‌پور، ۲۶) و جری بن‌سون به میدان رفت.

 

 

ذوب آهن نیز با ترکیب رشید مظاهری، ولید اسماعیل، هادی محمدی، قاسم حدادی فر، کاوه رضایی، احسان پهلوان،مهدی مهدیپور،علی حمام، حجت حق‌وردی، دانیال اسماعیلی فرد و مهدی رجب‌زاده بازی را آغاز کرد./ایسنا