رئیس اداره ورزش و جوانان ساری با اشاره به حضور 6 ورزشکار مازندرانی در بازی‌های پارآسیایی 2014 اینچئون اظهار داشت: از 6 ورزشکار پارآسیایی در اینچئون پنج ورزشکار ساروی بودند که موفق به کسب سه مدال طلا، نقره و برنز شدند.

 

 

berimani4

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری گفت: با توجه به امکانات, ساری می‌تواند به عنوان نگین ورزش کشور مطرح شود.

 

 

به گزارش شرق پرس، حسین بریمانی بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه رئیس هیئت گونگ‌فوی این شهرستان، اظهار داشت: امکانات خوبی در سطح ساری داریم و به عنوان مرکز مازندران می‌توانیم نگین ورزش کشور شویم.

 

وی با اشاره به حضور ورزشکاران و قهرمانان متعدد در ساری، تصریح کرد: با همت و تلاش مسئولان، ورزشکاران، مربیان و پیشکسوتان خوبی داریم که برای سربلندی ورزش ساری به میدان می‌روند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان ساری با بیان اینکه مربیان بسیار خوبی در سطح ساری داریم، ابراز داشت، مربیان توانمند و جوانی در رشته‌های مختلف ورزشی در باشگاه‌های ساری داریم که در صورت کارایی به بهترین نتیجه خواهیم رسید.

 

بریمانی با بیان اینکه با وفاق و همدلی جایگاه ورزش ساری تغییر خواهد کرد، اذعان داشت: برای موفقیت ورزش ساری همه باید به صورت یک تیم هماهنگ و منسجم باشیم.

 

وی گفت: امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ورزش ساری مطلوب است که در صورت استفاده بهینه و پشتوانه‌سازی در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم قطب اصلی ورزش کشور شویم.

 

به گزارش فارس, رئیس اداره ورزش و جوانان ساری با اشاره به حضور ۶ ورزشکار مازندرانی در بازی‌های پارآسیایی ۲۰۱۴ اینچئون اظهار داشت: از ۶ ورزشکار پارآسیایی در اینچئون پنج ورزشکار ساروی بودند که موفق به کسب سه مدال طلا، نقره و برنز شدند.

 

بریمانی درباره جایگاه ورزش رزمی به ویژه کونگ‌فو در مرکز استان، تصریح کرد: در گذشته تلاش‌های خوبی برای توسعه این ورزش در ساری انجام شد ولی به صورت چشمگیر نبود.