رابط خریدار باشگاه نساجی مازندران گفت: وعده و وعید نمی‌دهیم، برای تیم برنامه 5 ساله داریم و به زودی خبرهای خوشی برای مردم و تیم نساجی داریم.

رابط خریدار نساجی مازندران : خبرهای خوشی برای مردم داریم / برنامه 5 ساله داریم

 

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) حبیب کوهی رابط خریدار تیم نساجی مازندران در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه علاقه من به ورزش و فوتبال سبب شد تا برای باشگاه نساجی خریدار معرفی کنم، اظهار کرد: وقتی دیدم نساجی تیم مردمی است و این‌همه طرفدار دارد، این تصمیم را گرفتم.

 

وی افزود: تیم فوتبال نساجی قائم‌شهر از نظر محبوبیت جز ۴ تیم برتر کشور است، اما متأسفانه حمایت‌هایی که باید از این تیم انجام می‌شد تحقق نیافت و با وجود واگذاری به بخش خصوصی و داشتن مالک همچنان مشکلات عدیده‌ای دارد.

 

رابط خریدار باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: فردی را برای خرید باشگاه نساجی معرفی کردم و جلسه‌ای با حضور وی و مهدی پرهام، مالک فعلی باشگاه برگزار شد.

 

کوهی با بیان اینکه در بطن جلسه سؤالاتی پیرامون دلایل واگذاری باشگاه نساجی از پرهام پرسیده شد، تصریح کرد: پرهام برای باشگاه نساجی زحمات فراوانی کشیده است.

 

وی اضافه کرد: در اداره باشگاه اعتقادی به حمایت دولتی‌ها نداریم و دولت اجازه ورود به این حوزه را ندارد، اما حمایت‌های معنوی و امتیازاتی که مسؤولان استانی می‌دهند لازم است، چراکه این تیم متعلق به مردم است و جایی که مردم حضور دارند مسؤولان هم ورود می‌کنند.

 

رابط خریدار باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: بنده شناخت زیادی از پرهام ندارم اما به جرأت می‌توانم بگویم که افرادی زیادی را سراغ دارم که از نظر مالی شرایط بهتری از پرهام دارند.

 

کوهی ادامه داد: روی خرید باشگاه نساجی کار می‌کنیم و در حال حاضر سه نفر اعلام آمادگی کردند تا هرکدام‌شان باشگاه را خریداری کنند که از تمکن مالی خوبی بهره‌مند و علاقه‌مند به ورزش هستند.

 

وی از مردم ورزش‌دوست و فوتبالی مازندران و به‌ویژه قائم‌شهری‌ها و مسؤولان خواست تا با جوسازی موضوع را حاشیه‌ای نکنند و قدری حوصله داشته باشند.

 

رابط خریدار باشگاه نساجی مازندران متذکر شد: در صورت خرید باشگاه، برنامه‌ای پنج‌ساله برای تیم داریم و درصدد هستیم از زحمت‌کشان و پیشکسوتان ورزشی بومی استفاده کنیم.

 

کوهی با اعلام اینکه هر فردی که در فوتبال سرمایه‌گذاری می‌کند نباید انتظارات زیادی داشته باشد، یادآور شد: به‌هیچ‌ عنوان دنبال مطرح کردن خود نیستیم و فقط به عشق فوتبال به میدان آمدیم.

 

وی با بیان اینکه امسال تیم را حفظ می‌کنیم و هدف ما صعود به لیگ برتر است، اظهار کرد: تلاش و تأکیدم به خریدار این است از ظرفیت‎های بومی استفاده کند و علاوه بر تقویت پایه‌های نوجوانان، جوانان و امید، از بهترین مربیان برای این تیم‌ها استفاده کنیم تا نساجی دوباره به اوج برگردد.

 

رابط خریدار باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: وعده و وعید نمی‌دهیم، برای تیم برنامه داریم و به زودی خبرهای خوشی برای مردم قائم‌شهر و تیم نساجی داریم.

 

کوهی به فوتبال حمایت از محمود فکری و تقویت وی را از برنامه‌های دیگر خریدار باشگاه نساجی مازندران برشمرد و گفت: اگر لازم باشد برای نیم‌فصل، با صلاحدید فکری و در صورت نیاز با هر بازیکنی که مدنظر وی است قرارداد می‎بندیم.