پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری با هدف انتشار اخبار ورزش و جوانان شهرستان و همچنین ارتباط هر چه بهتر و مستمر مخاطبان و مراجعه کنندگان شهرستانی رونمایی می شود.

 

 

به گزارش شرق پرس,  پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری با هدف انتشار اخبار ورزش و جوانان شهرستان و همچنین ارتباط هر چه بهتر و مستمر مخاطبان و مراجعه کنندگان شهرستانی رونمایی می شود.

 

 

varzesh-javanan60

 

حسین بریمانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری در گفتگو با شرق پرس با اعلام مطلب فوق افزود: این سایت چندماه بصورت آزمایشی فعالیت می کرد که اکنون با موفقیت به مرحله رونمایی رسمی رسیده است که روز پنجشنبه رسماً بعنوان پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

 

بریمانی با اشاره به قابلیتهای فراوان این سایت اظهار داشت: اخبار تمامی هیئت های ورزشی شهرستان در این سایت پوشش داده خواهد شد و مخاطبان نیز می توانند مقالات و پژوهش های حوزه ورزش و حوزه جوانان را در این سایت مطالعه نمایند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان در پایان ابراز امیدواری کرد راه اندازی این سایت گامی موثر در جهت ارتقای ارتباط ورزشکاران و ورزش دوستان با این اداره مرکز استان باشد.

 

 

اضافه می شود این سایت با آدرس اینترنتی www.sarisport.ir  قابل دسترسی مخاطبان می باشد.