فرماندار گلوگاه از افتتاح دو سالن ورزشی گلوگاه در دهه فجر خبر داد و گفت: مهم‌ترین آنها، سالن کشتی است که می تواند می‌تواند هدیه و نوید خوبی برای کشتی‌گیران و علاقمندان به این رشته ورزشی باشد.

salonkoshtii
فرماندار گلوگاه از افتتاح سالن کشتی این شهرستان در دهه فجر ۹۳ خبر داد.

 

 

به گزارش شرق پرس، عیسی قاسمی‌طوسی در جلسه شورای اداری شهرستان گلوگاه که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد، گفت: شهرستان گلوگاه با بیش از ۴۰ هزار جمعیت شهری و روستایی، دارای ۲۶ هیئت ورزشی فعال، ۲.۲ مترمربع سرانه ورزشی، یک‌هزار و ۷۳۲ ورزشکار سازمان یافته، ۶ سالن چند منظوره، ۱۰ سالن غیر توپی و ۱۰ زمین روباز ورزشی است.

 

نماینده دولت در گلوگاه با اشاره به بودجه ۱۰.۳ میلیارد تومانی این شهرستان در سال ۹۳ و تخصیص ۳.۵ میلیارد تومان آن تاکنون، از  دستگاه‌های اجرایی خواست تا مطالبات خود را به فرمانداری اعلام و پیگیر مصوبات یا پروژه‌های نیمه‌کاره باشند.

 

وی از افتتاح دو سالن ورزشی گلوگاه در دهه فجر خبر داد و گفت: مهم‌ترین آنها، سالن کشتی است که با توجه به قهرمانان ارزنده‌ای از رده نونهالان تا بزرگسالان و پیشکسوتان مانند علی موجرلو، احمد بذری و محمود امیرخانلو، می‌تواند هدیه و نوید خوبی برای کشتی‌گیران و علاقمندان به این رشته ورزشی باشد.

 

فرماندار گلوگاه اظهار داشت: سالن ورزشی روستای «مهدی‌رجه» از توابع بخش کلباد نیز در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود که از جمله ویژگی‌های بارز این مجموعه، داشتن سوئیت با امکانات رفاهی است.

 

قاسمی‌طوسی بیان داشت: اداره ورزش و جوانان گلوگاه استیجاری است اما زمین جایگزین آن به مساحت ۳۰۰ مترمربع در سایت اداری شهرستان در نظر گرفته شده که از مدیرکل ورزش و جوانان مازندران درخواست داریم نسبت به تامین اعتبار هزینه ساختمان، مساعدت کند.

 

به گزارش فارس, تامین بالابر برای استفاده در سالن‌های ورزشی، تعویض کف‌پوش باشگاه ورزشی شهید سینه‌سپهر و کمک به هیئت‌های ورزشی که فاقد امکانات ورزشی هستند از جمله درخواست‌های فرماندار گلوگاه از مدیرکل ورزش و جوانان مازندران است.

 

وی در پایان گفت: امسال تیم‌های فوتسال شهید محمود، قلعه‌پایان و شهدای لمراسک در لیگ استان حضور پیدا کردند و تیم کبدی بانوان گلوگاه نیز به عنوان تیم منتخب استان به مسابقات قهرمانی کشور راه یافت.