تیم فوتبال صنعت ساری در مرحله یک هشتم جام حذفی میزبان تیم لیگ برتری پیکان تهران بود که در دقایق پایانی با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید و به یک چهارم صعود کرد

 پیکان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر صنعت ساری شکست خورد تا کابوس حذف منصور ابراهیم زاده برابر تیم های لیگ یکی همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش شرق پرس, صنعت ساری با دو گل فرهنگ دوست و عنایتی به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی،ساعت ۱۴:۳۰ ،ورزشگاه شهدای ساری، تماشاچی: ۶۰۰۰ نفر

داور: پیام حیدری، کمک ها: کیومرث رضایی و کنعانی

اخطار: امیر فرهنگ دوست ۷۳ از صنعت ساری

گل: امیر فرهنگ دوست ۹۰ ، وحید عنایتی ۹۲ برای صنعت ساری

شرح بازی:
در شرایطی که خیلی ها قرعه پیکان را ساده ترین قرعه بین تیم های لیگ برتری می دانستند، این تیم در سراسر بازی تحت تاثیری بازی شاگردان جوان یونس گرایلی بود و نتواست کاری از پیش ببرد.

پیش از این که ابراهیم زاده در سالی که در ذوب آهن سرمربیگری می کرد در مرحله نیمه نهایی برابر گسترش فولاد شکست خورد و از صعود به فینال باز ماند.

برای صنعت ساری در این بازی که از تماشاگران پر شورش بهره می برد، امیر فرهنگ دوست در دقیقه ۹۰ و مجید عنایتی در دقیقه ۹۴ گلزنی کردند.

شرح گل‌ها:
دقیقه ۹۰ : ابولحسنی دو نفر از بازیکنان پیکان را جا گذاشت و پاس عمقی او فرهنگدوست را در موقعیت تک به تک قرارداد و او گل سرنوشت ساز بازی را زد.

دقیقه ۹۴ : در دقیقه ۹۴ مهدی رحمتی جلو آمده بود تا گل بزند. در این لحظه ضد حمله بازیکنان صنعت ساری را مجید عنایتی با ضربه سر وارد دروازه پیکان کرد.

صنعت ساری: باقر شعبانی، محمد ابوالحسنی، امیر فرهنگ دوست(۹۰ مجید عنایتی)، علیرضا فرجی، حسین بغلانی، علی عرب، هادی خدادادی، مهدی دستاران، مهدی فولادی، محمد دامادی، رضا نظری
سرمربی: یونس گرایلی

پیکان: مهدی رحمتی، محمد نصرتی، آرمان قاسمی، حمیدرضا دیوسالار، سید علی حسینی، جی لوید ساموئل، محمد باقر بارانی، سوراکا(۸۲ میلاد نوری)، سید حسین کریمی (۵۶ دقیقی)، مرتضی آقاخان، جهانگیر عسگری
سرمربی: منصور ابراهیم‌زاده

 

 

 

ورزش ۳