این دیدار که حضور بیش از 2هزار تماشاگر ساروی برگزار شد دو تیم در وقت قانونی90 دقیقه و همچنین 30دقیقه وقتهای اضافه به نتیجه مساوی صفر-صفر رضایت داند تا ضربات پنالتی تیم صعود کننده را مشخص کند.

 

fotbalsanat4

 

روز جمعه تیم فوتبال صنعت ساری در ورزشگاه شهدای ساری به مصاف تیم لیگ برتری ملوان رفت و موفق شد با عبور از سد این تیم به مرحله بعد صعود کند.

 

 

 

 

به گزارش شرق پرس این دیدار که حضور بیش از ۲هزار تماشاگر ساروی برگزار شد  دو تیم در وقت قانونی۹۰ دقیقه و همچنین ۳۰دقیقه وقتهای اضافه  به نتیجه  مساوی صفر-صفر رضایت داند تا ضربات پنالتی تیم صعود کننده را مشخص کند.

 

در ضربات پنالتی این تیم صنعت ساری بود که توانست با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی دست یابد و ملوان بندرانزلی را از جام حذفی حذف کند و به دیدار با پیکان در مرحله بعد امیدوار باشد.

 

 این بازی یک اخراجی داشت و فلاحتی بازیکن ملوان در دقیقه ۶۰ بازی از زمین مسابقه اخراج شد.

 

اضافه می شود پس از اینکه بازیکنان صنعت ساری از حذف تیم ملوان شادی می‌کردند برخی از تماشاگران ملوان به سمت بازیکنان تیم صنعت ساری حمله‌ کردند که این کار آنها باعث ورود تماشاگران ساروی به زمین بازی شد و درگیری‌های شدیدی  میان تماشاگران این دو تیم صورت گرفت که البته نیروی انتظامی با ورود به زمین و بازداشت برخی از تماشاگران به این درگیری پایان داد.

 

 

fotbalsanat5

 

 

dargiri45