بازیکن لیگ برتر فوتبال مازندران که ساکن ساری و اصالتا اهل روستای طبقده شهرستان میاندورود است با اشاره به اینکه در شهرش تمرینات خوبی زیر مربیان باتجربه سپری می‌کند، تصریح کرد: بهمن ماه 92 در جریان بازی‌های لیگ برتری در ذوب‌آهن مصدوم شدم و با گذشت 10 ماه در حال حاضر شرایط خوبی دارم.

 

rohola-arab

بازیکن میاندورودی لیگ برتری فوتبال کشورمان گفت: نیم فصل دوم برای ادامه لیگ به جمع بازیکنان بر‌می‌گردم.

 

به گزارش شرق پرس, روح الله عرب در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساری بیان داشت: در حال حاضر به خاطر مصدومیت حاضر نیستم در لیگ برتر بازی کنم، اما تمام سعی و تلاشم حضور با قدرت در لیگ است.

وی با اشاره به آمادگی خوب بدنی‌اش پس از مصدومیت گفت: پس از اینکه سال گذشته در ترکیب ذوب‌آهن اصفهان از ناحیه زانو مصدوم شدم وضعیت عمومی و بدنی‌ام با انجام تمرینات سبک رو به بهبودی است.

 

بازیکن لیگ برتر فوتبال مازندران که ساکن ساری و اصالتا اهل روستای طبقده شهرستان میاندورود است با اشاره به اینکه در شهرش تمرینات خوبی زیر مربیان باتجربه سپری می‌کند، تصریح کرد: بهمن ماه ۹۲ در جریان بازی‌های لیگ برتری در ذوب‌آهن مصدوم شدم و با گذشت ۱۰ ماه در حال حاضر شرایط خوبی دارم.

 

عرب از پیشنهاد چند تیم لیگ برتری برای ادامه لیگ خبر داد و افزود: برای نیم فصل دوم از چند تیم مطرح لیگ برتری و حتی چند تیم لیگ دسته اولی پیشنهاد خوبی دارم.

 

وی با اشاره به فیزیوتراپی و آب درمانی ناحیه مصدومیتش گفت: تمرینات خوب و فشرده‌ای پس از بهبودی نسبی انجام می‌دهم تا آمادگی بدنی‌ام همچون گذشته حفظ شود.

 

عرب با اشاره به فسخ قراردادش با تیم ذوب‌آهن اصفهان اذعان داشت: یکی از آرزوهای بزرگ فوتبال من حضور در تیم‌های خوب فوتبال مازندران مثل نساجی و یا صنعت ساری است که بتوانم خدمتی برای فوتبال استان خود کرده باشم.

 

وی در پایان افزود: آغاز فوتبال حرفه‌ای من در دو شهر ساری و قائمشهر بود و دوست دارم پایان فوتبال حرفه‌ام نیز در این دو شهر باشد.

 

 روح‌الله عرب بازیکن مازندرانی که سابقه بازی در تیم‌های لیگ برتری فوتبال کشور صنعت نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان را دارد، در حال حاضر در کلاس مربیگری درجه d استعدادیابی فوتبال در ساری حضور دارد.