رئیس هیئت اسکیت مازندران گفت: در پایان مسابقات اسکیت‌سواران گلوگاهی با کسب سه نشان طلا، یک نقره و یک برنز و کسب 39 امتیاز با قاطعیت به جایگاه نخست مسابقات تکیه زدند.

 

skaitdokhtar
رئیس هیئت اسکیت مازندران گفت: در پایان هشتمین دوره مسابقات قهرمانی اسکیت سرعت دختران مازندران گلوگاه با کسب سه نشان طلا، یک نقره و یک برنز با کسب ۳۹ امتیاز به جایگاه نخست رسید.

 

به گزارش شرق پرس, حسین خیری‌نیا در گفت‌وگو با فارس داشت: هشتمین دوره مسابقات قهرمانی اسکیت سرعت دختران مازندران با حضور ۷۳ اسکیت‌سوار از ۱۳ شهر مازندران این استان شمالی کشور برگزار شد.

 

وی تصریح کرد: در این مسابقات ورزشکارانی از شهرهای گلوگاه، فریدونکنار، آمل، نور، محمودآباد، نوشهر، چالوس، قائمشهر، ساری، جویبار، بابل،‌ بابلسر و نکا با یکدیگر رقابت داشتند.

 

خیری‌نیا با اعلام اینکه این رقابت‌های یک روزه به میزبانی آمل در پیست اسکیت دانشگاه شمال دنبال شد، متذکر شد: در پایان آن اسکیت‌سواران گلوگاهی با کسب سه نشان طلا، یک نقره و یک برنز و کسب ۳۹ امتیاز با قاطعیت به جایگاه نخست مسابقات تکیه زدند.

 

رئیس هیئت اسکیت مازندران عنوان کرد: تیم بابل هم با کسب دو مدال طلا، دو نقره و یک برنز با کسب ۳۷ امتیاز دوم شده و قائمشهر با چهار مدال طلا و کسب ۳۶ امتیاز در جایگاه سوم جای گرفت.

 

خیری‌نیا با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در مواد مختلف ورزشی پیگیری شد، ابراز داشت: در مجموع سطح کمی و کیفی بسیار خوبی را از شرکت‌کنندگان شاهد بودیم.

 

این مسئول از پایان هشتمین دوره مسابقات قهرمانی اسکیت سرعت پسران مازندران خبر داد و گفت: در بخش پسران هم ۶۲ اسکیت‌سوار از ۱۰ شهر مازندران همانند بابل، رامسر، قائمشهر، بابلسر، نور، محمود آباد، نکا، آمل، ساری و امیرکلا به مدت یک روز با یکدیگر رقابت داشتند که بار دیگر میزبانی از آن آملی‌ها بود.

 

وی با اعلام اینکه تیم اسکیت‌سواران پسران بابل با کسب پنج نشان طلا، یک نقره و سه برنز با ۶۷ امتیاز قهرمان این مسابقات شد، متذکر شد: تیم قائمشهر با دو نشان طلا، یک نقره و یک برنز با مجموع ۳۰ امتیاز دوم شده و نکا هم کسب یک نشان طلا، دو نقره و یک برنز و مجموع ۲۸ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.

 

رئیس هیئت اسکیت مازندران با اعلام اینکه استعدادهای زیادی در رشته ورزشی اسکیت در بین دختران و پسران علاقه‌مندان کشف و شکوفا شد، اذعان داشت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد درخشش بیشتر دختران و پسران اسکیت‌سوار مازندرانی در اردوهای تیم ملی و مسابقات بین‌المللی و داخلی باشیم.