در مراسمی که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد با تقدیر از حسین بریمانی, حسین دلیری بعنوان رئیس جدید اداره ورزش و جوانان معارفه شد.

 

 

varzesh-toodi1

به گزارش شرق پرس عصر روز پنجشنبه دوم بهمن با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران و معاونین, روئسای هیئت های ورزشی شهرستان ساری و نواب و اعضای شورای شهر این شهر, حسین بریمانی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان تودیع و حسین دلیری بعنوان رئیس جدید این اداره بصورت رسمی معارفه شد.

 

 

دراین مراسم ابتدا حسین زادگان مدیر کل ورش و جوانان ضمن قدردانی از بریمانی افزود, بنده سالها آقای بریمانی را می شناسم و ایشان را فردی پرتلاش و باهوش می دانم. اما معرفی رئیس جدید برای این اداره به این معنی نیست که ایشان کم کاری کرده اند بلکه هر مدیری یک استراتژی برای انجام امور دارد و از افرادی استفاده می کند که به آن استراتژی نزدیک تر باشند.

 

 

وی همچنین با آرزوی موفقیت برای رئیس سابق این اداره ابراز امیدواری کرد که حسین دلیری نیز با بکارگیری همه ابزارها برای موفقیت ورزش شهرستان ساری گام بردارد.

 

در بخش دیگر بریمانی با دفاع از عملکرد و اقدامات خود در زمان مسئولیتش ساری را شهری مظلوم دانست که علی رغم مرکز استان بودن اما توجه و حمایت مناسبی از ورزش این شهر صورت نمی گیرد.

 

 

رئیس سابق اداره ورزش و جوانان ساری از اعضای شورای شهر که در جلسه حاضر بودند و دیگر مسئولان علی الخصوص مدیرکل این اداره درخواست کرد با حمایت بیشتری که از هیئت های ورزشی این شهرستان دارند زمینه ساز رشد و شکوفایی ورزش این شهرستان باشند.

 

در پایان این مراسم نیز حسین دلیری با تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان برای بریمانی در عرصه ورزش و جوانان آرزوی موفقیت کرد و از مسئولان حاضر و شورای شهر ساری خواست تا به ورزش این شهرستان توجه بیشتری نمایند.