ربیع فلاح‌جلودار با بیان اینکه حضور شهروندان در این مراسم نشان از جایگاه بالای ورزش در شهرستان ساری است، افزود: همه باید تلاش کنند تا فرهنگ ورزش در جامعه ترویج شود.

 

varzeshsobhgahi1 

 

 

مراسم ورزش صبحگاهی با حضور استاندار مازندران در پارک ملل ساری برگزار و دو سالن ورزشی در این مراسم افتتاح شد.

به گزارش شرق پرس، صبح پنجشنبه به مناسبت هفته تربیت بدنی مراسم ورزش صبحگاهی با حضور ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در پارک ملل شهرستان ساری برگزار شد.

این مراسم در حالی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد که جمعی از شهروندان و ورزش دوستان مرکز استان مازندران در آن حضور داشتند.

 

استاندار مازندران در این مراسم با تسلیت درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی، گفت: این عالم وارسته یکی از یاوران نظام و انقلاب بوده است.

 

ربیع فلاح‌جلودار با بیان اینکه حضور شهروندان در این مراسم نشان از جایگاه بالای ورزش در شهرستان ساری است، افزود: همه باید تلاش کنند تا فرهنگ ورزش در جامعه ترویج شود.

 

وی با تاکید بر نهادینه کردن فرهنگ ورزش در جامعه و استان مازندران بیان کرد: با ورزش کردن جامعه ما باید از حالت ماشینی خارج شود.

 

 

varzeshsobhgahi2

این مسئول با اشاره به اینکه حضور مسئولان در ورزش صبحگاهی نباید به صورت نمادین باشد، اظهار کرد: هر جامعه‌ای نیازمند ورزش و تحرک بدنی است که این موضوع یکی از لازمه‌های کشور و استان مازندران به شمار می‌رود.

 

استاندار مازندران، ورزش را به عنوان مکمل روح بدن دانست و گفت: افراد ورزشکار در جامعه پرنشاط و خوش‌رفتار هستند که این مسئله تاثیر مثبتی در زندگی روزمره همه انسان‌ها می‌گذارد.

 

فلاح با تقدیر از مجموعه شهرداری و اعضای شورای شهر ساری در ایجاد فضای زیبا پارک ملل، بیان کرد: فضای پارک ملل در استان بی‌نظیر است.

 

وی با بیان اینکه ما از ورزشکاران استان در جهت ترویج این امر حمایت می‌کنیم، افزود: استان مازندران دارای آب و هوای زیبا است که مردم و ورزش دوستان باید از این فرصت استفاده کنند.

 

به گزارش فارس، در پایان این مراسم دو سالن ورزش شهرداری ساری در پارک قائم ساری در کاربری‌های زمین فوتبال چمن مصنوعی و زمین والیبال و بسکتبال با حضور استاندار مازندران افتتاح شد.

 

varzeshsobhgahi3