مختار مهدوی با بیان اینکه مسئولان هیئت‎های ورزشی غیرفعال پس از یک فرصت زمانی در صورت ادامه کم کاری تغییر می‌کنند، ابراز کرد: مهم‌ترین مساله در مدیریت هیئت‎های ورزشی عشق و علاقه و پشتکار و پیگیری نسبت به امور ورزشی است.

mokhtar-mahdavi8

 

به گزارش شرق پرس رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود با تاکید بر ضرورت تقویت پویایی و تحرک در هیئت‎های ورزشی گفت: روسای هیئت‎های ورزشی راکد در میاندورود برکنار می‎شوند.

 

 

مختار مهدوی در گفت‎‌وگو با  فارس در شهرستان میاندورود با اشاره به ضرورت وجود نگاه توسعه محور در ورزش این شهرستان و تلاش برای برون‌رفت هیئت‎های ورزشی از رکود اظهار کرد: داشتن ورزشکاران ارزشمند و توانمند در سطوح ملی و بین‎المللی نیازمند داشتن هیئت‎های ورزشی قوی در همه شهرستان‌ها است.

 

وی یکی از مشکلات فعلی ورزش میاندورود را غیرفعال بودن اغلب هیئت‎های ورزشی دانست و افزود: بیشترین تلاش‎ها در ماه‎های گذشته برای رفع این مساله بود و جلسات متعددی با روسای هیئت‎های ورزشی فعال و غیرفعال این شهرستان برگزار شد که در آن جلسات مهم‌ترین درخواست‎های دستگاه ورزش با آنان مطرح شد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میاندورود با بیان اینکه مسئولان هیئت‎های ورزشی غیرفعال پس از یک فرصت زمانی در صورت ادامه کم کاری تغییر می‌کنند، ابراز کرد: مهم‌ترین مساله در مدیریت هیئت‎های ورزشی عشق و علاقه و پشتکار و پیگیری نسبت به امور ورزشی است که بدون این مختصات کسب موفقیت ممکن نیست.

 

این مسئول نتایج این اقدامات در ماه‎های گذشته در دستگاه ورزش این شهرستان‎ را موفق ارزیابی و تاکید کرد: در این مدت در اغلب هیئت‎های ورزشی مانند کشتی، فوتبال و بسکتبال تغییرات یا اقدامات ساختاری خوبی ایجاد شده است که باید تداوم داشته باشد.

 

مهدوی ظرفیت نیروی انسانی مستعد در حوزه ورزش همگانی و قهرمانی در میاندورود را قابل توجه ارزیابی کرد و با اشاره به وجود علاقه‌مندان فراوان به ورزش در بین بانوان از راه‌اندازی نخستین سالن ورزشی بسکتبال ویژه بانوان در روستای بادله در بخش مرکزی خبر داد.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان میاندورود با بیان اینکه حمایت‎های مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در تجهیز این سالن موجب رونق ورزش در میاندورود و دل‌گرمی بانوان ورزشکار شده است، گفت: در چارچوب روند تسریع در راه‌اندازی ورزش‎های جدید در میاندورود اقدام به ایجاد مراکز تمرین بدمینتون و بسکتبال کرده‎ایم.

 

وی نقش شوراهای ورزشی روستاها در توسعه ورزش روستائیان را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: بسیاری از قهرمانان، مدال‌آوران و افتخارآفرینان ورزش کشور از روستاهای مازندران بوده‎اند و وجود سکون در شوراهای ورزشی روستاها قابل قبول نیست.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود سالن ورزش روستای ولوجا را یکی از طرح‎های نیمه‌تمام و مهم ورزشی در میاندورود برشمرد و تصریح کرد: این سالن در حال حاضر با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی آخرین مراحل تکمیل را می‎گذراند و امسال شاهد بهره‌برداری از آن هستیم؛ همچنین برای زمین ورزشی شهر سورک در حال تجهیز و رایزنی برای ارتقای امکانات آن هستیم تا یک زمین ورزشی در حد شهرستان داشته باشیم.

 

مهدوی بیان کرد: سالن‎های ورزشی روستاهای دارابکلا، اسرم، طبقده و برگه در زمینه کف‌پوش در سال‎های گذشته با مشکل مواجه بوده‎اند که برنامه‎ریزی لازم برای رفع این کاستی انجام شده است و مردم این مناطق منتظر نتایج این اقدامات هستند.

 

وی در پایان نگاه مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید و مقام عالی وزارت به مقوله ورزش همگانی را نشان‎دهنده اهمیت این موضوع در بین جامعه از نگاه مسئولان ارشد کشور دانست و ابراز کرد: برپایی همایش‎های بومی محلی و تجلیل از نام‌آوران ورزش میاندورود همچنین قدردانی از صبر و استقامت خانواده‎های شهدا به ویژه شهدای ورزشکار و نگاه ویژه به ورزش‎های آبی با توجه به وجود بیش از ۹ هزار متر ساحل در میاندورود از برنامه‎های بلندمدت و کوتاه‌مدت ورزش در میاندورود است.