مسابقات تیراندازی اهداف پروازی در سایت اهداف پروازی شهرستان گلوگاه (افراسا) با حضور رئیس هیئت تیراندازی مازندران، رئیس هیئت تیراندازی شهرستان گلوگاه و همچنین با حضور افتخاری تنی چند از بازیکنان تیم ملی تیراندازی برگزار شد.

به گزارش شرق پرس یک‌دوره مسابقه تیراندازی اهداف پروازی با شرکت علاقه‌مندان به این رشته از استان‌های گیلان، گلستان، مازندران و تهران در سایت اهداف پروازی شهرستان گلوگاه (افراسا) با حضور رئیس هیئت تیراندازی مازندران، رئیس هیئت تیراندازی شهرستان گلوگاه، بخشدار مرکزی و رئیس اداره ورزش و جوانان این شهرستان همچنین با حضور افتخاری تنی چند از بازیکنان تیم ملی تیراندازی برگزار شد.

tirandazi-galogah9

این رقابت‌ها علاوه بر گرامی‌داشت میلاد امام رضا (ع) و شهدای هفته دولت، به مناسبت یادبود زنده‌یاد جمشید آیریا سرپرست سال‌های نه‌چندان دور تیم ملی اهداف پروازی ایران برگزار شد.

در این مسابقه، ۶۳ نفر از تیراندازان تراپ به‌ویژه بازیکنان تیم ملی مانند علی حافظی حضور داشتند و پس از برگزاری یک راند ۱۵ پرتابی، شش نفر به مرحله پایانی راه یافتند و در این مرحله، هر کدام از بازیکنان اجازه نشانه‌گیری به ۱۰ بشقاب را داشتند.

نفرات اول تا ششم این رقابت به شرح ذیل است:

نفر اول: عباس عبدالله‌پور از بابلسر

نفر دوم: علی حافظی از تهران

نفر سوم: حمید جعفری از زاغه‌مرز بهشهر

نفر چهارم: علی یاراحمدی از تهران

نفر پنجم: سید مجتبی میرامینی از گلوگاه

نفر ششم: مرتضی مزینانی از مینودشت گلستان

به گزارش فارس، نفرات اول و دوم مسابقات تیراندازی اهداف پروازی گلوگاه از سوی سیروس کلبادی‌نژاد مدیر رستوران اکبر جوجه گلوگاه موفق به دریافت سکه بهار آزادی و نفرات سوم تا ششم نیز از سوی همین حامی مالی، جایزه نقدی دریافت کردند.