رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود گفت: این همایش به منظور گزینش و انتخاب داوران برتر، نمایندگان و ناظران جهت فعالیت در سطح استان و کشور برگزار می‌شود.

همایش داوران و نمایندگان فوتبال مازندران در میاندورود برگزار می شود

 

 

 

به گزارش شرق پرس مختار مهدوی در گفت‌وگو با فارس ضمن اشاره به اینکه تمامی داوران سراسر استان در این همایش حضور دارند، گفت: همایش یک‌ روزه داوران، ناظران و نمایندگان فوتبال استان به میزبانی شهرستان میاندورود در اردوگاه دانش‌آموزی بادله برگزار می‌شود.

 

 

 

 وی از حضور ۱۵۰ داور و نمایندگان هیئت فوتبال استان در این کلاس خبر داد و اظهار کرد: این همایش به منظور گزینش و انتخاب داوران برتر، نمایندگان و ناظران جهت فعالیت در سطح استان و کشور برگزار می‌شود.

 

 

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندورود با بیان اینکه داوران در این کلاس آخرین تغییرات و قوانین داوری مسابقات را می‌آموزند، بیان داشت: غلام‌رضا بهروان داور پیشکسوت کشور و رئیس کمیته مسابقات فوتبال کشور به عنوان مدرس در این کلاس یک روزه حضور دارند.

 

 

مهدوی از برگزاری همایش خانوادگی و جشنواره بازی‌های بومی و محلی غذا در این شهرستان خبر داد و افزود: با حضور مسئولان استانی، شهرستانی و همچنین هنرمندان در روز جمعه نهم مرداد همایش پیاده‌روی خانوادگی در میاندورود به میزبانی روستای اوسا برگزار می‌شود.

 

 

وی گفت: این همایش به‌ منظور تشویق، ترغیب مردم به ورزش و پرکردن اوقات فراغت بالا بردن روحیه نشاط و شادابی و افزایش حس تعاون و همکاری بین خانواده‌ها در این شهرستان برگزار می‌شود.