دلیری گفت: روستاهای ما سرشار از استعدادهای نهفته است که باید با برنامه‌ریزی مناسب و نهادینه کردن ورزش در روستا و تشکیل شورای ورزشی این استعدادها شناسایی و بارور شوند.

 

همایش پیاده روی روستایی در نکا برگزار شد

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته تربیت‌بدنی، همایش پیاده‌روی روستایی در زرندین‌سفلی نکا برگزار شد.

 

 

به گزارش شرق پرس، حسن دلیری پیش از ظهر جمعه در حاشیه برگزاری این همایش پیاده‌روی در گفت‌وگو با فارس در نکا بیان داشت: روستاهای ما سرشار از استعدادهای نهفته است که باید با برنامه‌ریزی مناسب و نهادینه کردن ورزش در روستا و تشکیل شورای ورزشی این استعدادها شناسایی و بارور شوند.

 

وی گفت: توجه به ورزش روستایی در رشته‌های مختلف ورزشی می‌تواند زمینه توسعه و گسترش بیش از پیش ورزش در کشور را فراهم کند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا با بیان اینکه انجام حرکات ورزشی نباید به سن و یا مکان و زمان خاصی محدود شود، بیان کرد: ایجاد و فراهم کردن سلامتی و نشاط در جامعه نیاز همه آحاد جامعه است و لذا با توجه به ورزش همگانی به‌عنوان ورزش پایه در شهر و روستا باید به ورزش اهمیت داده شود و شرایط سلامت جامعه فراهم شود.

 

دهیار روستای زرندین سفلی نکا نیز هدف از برگزاری این همایش پیاده‌روی را افزایش سلامت و نشاط در روستا و بزرگداشت هفته تربیت‌بدنی عنوان کرد.

 

رسول برزگرنژاد گفت: این همایش با حضور یک‌هزار نفر از روستاییان در روستای زرندین سفلی شهرستان نکا برگزار شد.

 

وی بیان کرد: توجه به ورزش در روستاها بسیار مورد توجه قرار گرفته و امروز نیز در این همایش حضور کودکان، بزرگسالان و روستاییان کهنسال جالب توجه و موجب پرشورتر شدن آن شده بود که بیانگر توجه مردم به امر ورزش و سلامت در جامعه است.

 

برزگرنژاد یادآور شد: انتظار داریم که مسئولان ورزشی به ورزش روستاها نیز همچون ورزش شهر توجه داشته و امکانات و تجهیزات مناسب به روستاها ارائه کنند تا در جذب ورزشکاران و افزایش ورزش قهرمانی تلاش شود.