هواداران آرسنالی با رجوع به صفحه تیم فوتبال «آرسنال» در سایت «ویکی‌پدیا» نام سردار را در فهرست اولیه تیم‌شان قرار دارند. نکته جالب اینجاست که هواداران آرسنال پیراهن شماره 5 را هم برای وی در نظر گرفتند.

 

 

شرق پرس: درخشش اخیر سردار آزمون، مهاجم ۲۰ ساله تیم ملی فوتبال کشورمان که در حال حاضر عضو تیم روبین کازان روسیه است سبب شده تا تیم‌هایی همچون آرسنال، لیورپول، تاتنهام، میلان، یوونتوس و حتی بارسلونا به دنبال به خدمت گرفتن مهاجم آینده‌دار تیم ملی باشند.

 

sardar-azmon54

 

 

سایت «دیلی استار» انگلیس گزارش داد؛ هواداران امیدوار آرسنالی که ظاهراً تمایل زیادی برای پیوستن آزمون به تیم خود دارند با رجوع به صفحه تیم فوتبال «آرسنال» در سایت «ویکی‌پدیا» نام سردار را در فهرست اولیه تیم‌شان قرار دارند. نکته جالب اینجاست که هواداران آرسنال پیراهن شماره ۵ را هم برای وی در نظر گرفتند ولی مدیران این سایت خیلی سریع این اشتباه کاربران خود را اصلاح کردند.

 

sardar-azmon-arsenal4

 

آزمون ۲۰ ساله که از او به عنوان مسی ایران یاد می‌شود تاکنون در ۸ بازی ملی ۴ گل به ثمر رسانده است. مسئولان باشگاه روبین‌کازان پیش از این اعلام کرده‌اند که چندین باشگاه خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن جوان هستند که قیمتی معادل ۵ میلیون پوند دارد.

 

آیرات گارایف، مدیر ورزشی تیم فوتبال روبین‌ کازان پیش از گفته بود؛ ما درخواست‌هایی در خصوص به خدمت گرفتن سردار آزمون دریافت کرده‌ایم ولی تا موقعی که این انتقال رسمی نشود دلیلی ندارد که در این خصوص بحث کنیم.

 

آزمون در فصل جاری در ۱۴ بازی برای روبین‌کازان تنها یک بار موفق به گلزنی شده است./تسنیم