گراییلی با بیان اینکه این حاشیه و خرافات را سرزبان نیاوریم، ادامه داد: اگر فوتبال با دعا نوشتن و جادوگری نتیجه‌اش عوض می‌شود، پس دیگر مسابقات برگزار نشود و نتایج بازی براساس جادو و دعا مشخص شود.

 

geraelii

سرمربی فوتبال صنعت ساری با اشاره به اینکه برخی چشم دیدن موفقیت اخیر صنعت ساری را نداشتند، گفت: اگر به جادوگری در فوتبال اعتقاد داریم پس چرا فوتبال برگزار می‌شود.

 

 

به گزارش شرق پرس, یونس گراییلی در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: امسال با همت مدیریت باشگاه بازیکنان جوان و بومی خوبی جذب باشگاه شدند که می‌توان به این تیم امیدوار بود.

 

وی با اشاره به عملکرد مثبت بازیکنانش در فصل جاری، تصریح کرد: از عملکرد تمامی بازیکنان چه درون و بیرون زمین به خاطر ارائه بازی زیبا و حمایت از بازیکنان تشکر می‌کنم.

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری با بیان اینکه بازیکنانش آماده بازی مقابل حریف بوشهری هستند، ابراز داشت: برای نخستین‌بار در لیگ در حضور هواداران مقابل پرسپولیس گناه میزبان هستیم که برای کسب سه امتیاز بازی به میدان خواهیم رفت.

 

گراییلی درباره دو پیروزی بازیکنانش مقابل تیم‌های لیگ برتری ملوان و پیکان در جام حذفی فوتبال کشور، اذعان داشت: بازیکنان صنعت ساری از اسم تیم و بازیکنان باتجربه لیگ برتری هراسی نداشتند و با درخشش‌شان موفق به حذف این دو تیم شدند.

 

وی درباره حرف و حدیث‌های پیش آمده جادوگر در تیم صنعت ساری، گفت: اگر به جادوگر در فوتبال اعتقاد داریم پس چرا فوتبال برگزار می‌شود.

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری با اشاره به اینکه برخی چشم دیدن موفقیت اخیر صنعت ساری را نداشتند، بیان داشت: این فرد همچون دیگر تماشاگران عاشق فوتبال و تیم شهرش است و برای تماشای بازی در سکوی تماشاگران برای تشویق تیمش تلاش می‌کند.

 

گراییلی با بیان اینکه این حاشیه و خرافات را سرزبان نیاوریم، ادامه داد: اگر فوتبال با دعا نوشتن و جادوگری نتیجه‌اش عوض می‌شود، پس دیگر مسابقات برگزار نشود و نتایج بازی براساس جادو و دعا مشخص شود.

 

وی با اشاره اینکه بی‌جهت با آبروی کسی بازی نکنیم، خاطرنشان کرد: این فرد در حال حاضر شاکی است و برای اعاده حیثت خواستار شکایت از افرادی است که به وی تهمت جادوگری می‌زنند.

 

سرمربی تیم فوتبال صنعت ساری در پایان با تشکر از تمامی تماشاگران بابت حمایت و تشویق از تیم شهرشان، یادآور شد: همان‌طور که گفتم بازیکنان جوان و خوبی جذب تیم شدند که در صورت حمایت می‌توانیم یکی از گزینه‌های صعود باشیم.