رئیس هیئت کشتی بهشهر با بیان اینکه این مسابقات از شبکه تبرستان و شبکه ورزش به صورت زنده پخش می‌شود، یادآور شد: پیش از این قرار بود این مسابقات 12 و 13 دی برگزار شود که به خاطر سال نو میلادی به درخواست تیم‌های خارجی با یک هفته تاخیر برگزار می‌شود.

 

 

پخش مستقیم مسابقات کشتی شهید هاشمی نژاد بهشهر از شبکه ورزش و تبرستان
رئیس هیئت کشتی بهشهر از اعلام آمادگی پنج تیم خارجی در جام بین‌المللی هاشمی‌نژاد خبر داد.

 

 

 

 به گزارش شرق پرس, شهرام جعفری در گفت‌وگو با  فارس اظهار داشت: در دوازدهمین دوره کشتی آزاد بین‌المللی جام شهید هاشمی‌نژاد تاکنون حضور پنج تیم خارجی در این مسابقات مسجل شده است.

 

وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد درباره میزبانی شایسته این تورنمنت در بهشهر، تصریح کرد: برای تامین اعتبار و بودجه این مسابقات با حضور هاشمی معاون وزیر ورزش و جوانان، مقیمی نماینده مردم بهشهر در مجلس، فرماندار بهشهر و …  جلساتی برگزار شد.

 

رئیس هیئت کشتی بهشهر افزود: تیم‌های آذربایجان، ترکیه، داغستان، ارمنستان و گرجستان به عنوان تیم‌های خارجی در این تورنمنت هستند.

 

جعفری با بیان اینکه تیم‌های ترکیه و آذربایجان برای نخستین‌بار در این تورنمنت حضور می‌یابند، اذعان داشت: داغستان، ارمنستان و گرجستان در دوره‌های گذشته حضور داشتند.

 

وی از حضور چند تیم داخلی در این رقابت‌ها خبر داد و اظهار داشت: کشتی‌گیران تیم مازندران نیز با دو تیم بهشهر و مازندران حضور می‌یابند.

 

رئیس هیئت کشتی بهشهر با اشاره به اهدای جوایز دلاری به تیم‌های خارجی و جوایز ریالی به تیم‌های داخلی، گفت: دوازدهمین دوره کشتی آزاد جام هاشمی‌نژاد روزهای ۱۸ و ۱۹ دی در سالن ورزشی هاشمی‌نژاد بهشهر برگزار می‌شود.

 

وی در پایان با بیان اینکه این مسابقات از شبکه تبرستان و شبکه ورزش به صورت زنده پخش می‌شود، یادآور شد: پیش از این قرار بود این مسابقات ۱۲ و ۱۳ دی برگزار شود که به خاطر سال نو میلادی به درخواست تیم‌های خارجی با یک هفته تاخیر برگزار می‌شود.