رضایی, رئیس ورزش و جوانان نکا از برگزاری مسابقات لیگ والیبال کشور، در شرق مازندران و به میزبانی این شهرستان خبر داد.

مسابقات لیگ والیبال کشوری به میزبانی نکا در شرق مازندران برگزار می شود

 

 

 

به گزارش شرق پرس مجتبی رضایی در گفت وگو با تسنیم اظهار داشت: با توجه به ایام مبارک دهه فجر, اداره ورزش و جوانان شهرستان مانند تمامی ادارات برنامه‌های خاص و متنوعی خواهد داشت.

 

 

وی افزود: در نشستی که با حضور روسای هیئت‌های ورزشی در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا برگزار شد، برگزاری مسابقات و همایش‌های مختلف شهرستانی و استانی در دستور کار قرار گرفت.

 

 

رضایی گفت: شهرستان نکا در دهه فجر امسال میزبان مسابقات والیبال لیگ کشوری آقایان خواهد بود که از ۱۷ تا ۲۱ بهمن در سالن شهدای گمنام این شهرستان برگزار خواهد شد.

 

 

وی افزود: در روز ۱۷ بهمن برنامه ویژه همایش زوجین ورزشکار با عنوان زندگی ایرانی و اسلامی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نکا برگزار خواهد شد.

 

 

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا بیان داشت: در بخش بانوان برنامه‌های متنوعی مانند برگزاری همایش پیاده روی، برگزاری جشنواره بومی محلی، همایش کوهنوردی، اردوهای فرهنگی ورزشی در نظر گرفته شده و مسابقات فوتسال لیگ دسته دوم بانوان کشور به میزبانی شهرستان نکا برگزار خواهد شد.

 

 

وی با اشاره به اینکه شهدای انقلاب اسلامی نقش وصف ناپذیری در سرنوشت ایران اسلامی داشته است, افزود: یکی از برنامه‌های ویژه اداره ورزش و جوانان شهرستان نکا دیدار با خانواده شهدای ورزشکار این شهرستان و قدردانی از آنها خواهد بود.

 

 

رضایی با تاکید بر اینکه تمام ظرفیت‌های موجود در شهرستان نکا به کار گرفته شده است, گفت: تمام تلاش ما برگزاری مسابقات ورزشی با مشارکت و حضور همه طیف‌های ورزشی در این ایام خجسته بوده و شهرستان نکا علیرغم همه محدودیت‌ها خود در بخش زیرساخت‌های ورزشی حضوری فعال در رویدادهای ورزشی استان و کشور داشته است.

 

 

وی گفت: حضور جامعه ورزش شهرستان نکا در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن پررنگ خواهد بود و هیئت انجمن‌های ورزشی شهرستان نکا مسئول و مجری برنامه برگزاری مراسم گلریزان روز ۲۲ بهمن خواهد بود.