حسین‌ کاظم‌زاده، رئیس شعبه دوم دادگاه کیفری استان مازندران درباره جلسه آخر پرونده قتل زن میاندوردی گفت: پس از قرائت نتیجه آزمایش DNA و همچنین آزمایش به عمل آمده از دندان مقتوله توسط دندانپزشک قانونی، بقایای مکشوفه از جسد، متعلق به خانم خدیجه رمضانی دارابی تشخیص و اعلام شد.

khadije-ramzani-ghatle-56

 

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، آخرین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان قتل زن جوان دارابکلایی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان مازندران از ساعت ۱۰ صبح امروز سه‌شنبه با حضور نماینده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکا به ریاست حسین کاظم‌زاده برگزار شد.

 

 

 

حسین‌ کاظم‌زاده، رئیس شعبه دوم دادگاه کیفری استان مازندران پس از پایان جلسه رسیدگی به این پرونده، اظهار داشت: پس از قرائت نتیجه آزمایش DNA و همچنین آزمایش به عمل آمده از دندان مقتوله توسط دندانپزشک قانونی، بقایای مکشوفه از جسد، متعلق به خانم خدیجه رمضانی دارابی تشخیص و اعلام شد.

 

 

وی یادآور شد: دادگاه ضمن اخذ آخرین دفاع از متهمان، ختم جلسات محاکماتی را اعلام کرد و گفت: دادگاه ظرف حداکثر یک هفته مبادرت به انشای رای می‌کند.

 

 

دوم اردیبهشت ماه خدیجه رمضانی مادر کودکی دو ماهه توسط سه مرد جوان ربوده شده و با طرز فجیعی به قتل رسیده و در جنگل‌های اطراف نکا رها می‌شود.

 

 

پرونده متهمان به قتل این زن جوان، جنجالی‌ترین پرونده سال در مازندران لقب گرفته است و افکار عمومی استان مازندران به دشت پیگیر نتیجه رای دادگاه این متهمان هستند.