دادستان ساری در حاشیه اجرای حکم اعدام 3 قاچاقچی مواد مخدر گفت: پرونده‌های هر سه نفر پس از رسیدگی و طی مراحل مختلف قضایی و همچنین رد تقاضای عفو آنان در محوطه زندان ساری به اجرا در آمد.

اعدام 3 قاچاقچی مواد مخدر در زندان ساری

 

به گزارش  شرق پرس به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در حاشیه اجرای حکم اعدام ۳ قاچاقچی مواد مخدر به اتهام حمل و نگهداری بیش از ۱۰ کیلوگرم کراک، اظهار داشت: پرونده‌های هر سه نفر پس از رسیدگی و طی مراحل مختلف قضایی و همچنین تقاضای عفو آنان در دو مرحله از سوی کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضایه رد شد و نهایتا منجر به صدور حکم اعدام شد و بر همین اساس حکم مربوطه در محوطه زندان ساری به اجرا در آمد.

 

دادستان مرکز استان مازندران ادامه داد: بارها هشدار داده‌ایم کسانی که در امر توزیع، حمل و خرید و فروش مواد مخدر اقدام می‌کنند باید بدانند اگر دست از فعالیت خود برندارند و در مسیر اصلاح قرار نگیرند ،دستگاه قضایی نیز بر اساس قانون به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

 

وی به خانواده ها توصیه کرد، درباره ارتباط فرزندان شان با افراد خاطی به خصوص کسانی که در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت دارند، مراقبت لازم را داشته باشند تا فرزندانشان در دام سوداگران مرگ گرفتار نشوند.