دستگیری اعضای باند تولید مواد مخدر صنعتی جدید که عمدتا از افراد تحصیل‌کرده و دانشگاهی تشکیل شده بود.

اعضای باند تولیدکنندگان تحصیلکرده موادمخدر شیشه دستگیر شدند

 

 

 

شرق پرس: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از انهدام یک باند ۹ نفره تولید شیشه جدید در کشور خبر داد که عمده این افراد را تحصیل‌کردگان دانشگاهی تشکیل می‌دادند.
 
 
 
 
 سردار علی مویدی در نشست خبری صبح امروز خود با اعلام خبر انهدام یک باند تولید مواد مخدر صنعتی جدید که عمدتا از افراد تحصیل‌کرده و دانشگاهی تشکیل شده بود اظهار داشت: همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از ۲۷۷ روز اقدام اطلاعاتی، شناسایی و تعقیب و مراقبت موفق به انهدام شبکه تولید مواد مخدر صنعتی جدیدی شدند که با بهره‌گیری از اطلاعات سایر کشورها به دنبال ساخت و تولید پیشتاز مواد صنعتی جدید در کشور بودند.
 
 
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا ادامه داد: این باند که در پوشش شرکت قانونی در حال انجام فعالیت‌های آزمایشگاهی و علمی برای ساخت ماده جدید شیشه بودند امکانات ویژه‌ای از جمله یک کارخانه بزرگ، تجهیزات خاص و لابراتورهای تخصصی بوده و خوشبختانه با هوشیاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شدند.
 
 
 
مویدی خاطر نشان کرد: در عملیات پیچیده پلیسی شناسایی و انهدام این باند، ۹ نفر دستگیر شدند که عمدتا از افراد تحصیل‌کرده و دانشگاهی بودند که با اطلاع کامل از اقدامات خود درصدد تهیه نوع جدیدی از شیشه تلاش می‌کردند./تسنیم