مرادی فرمانده انتظامی بهشهر گفت: در ایام نوروز95 در بحث سرقت منزل 433 درصد افزایش کشف سرقت نسبت به نوروز سال گذشته داشتیم و در اماکن دولتی نیز هیچ مورد سرقتی صورت نگرفت.

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از ایسنا, فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهشهر گفت: در ایام نوروز۹۵ در بحث سرقت از منزل ۴۳۳ درصد افزایش کشف سرقت نسبت به نوروز سال گذشته در شهرستان بهشهر صورت گرفت.

 

 

محمدولی مرادی در جلسه شورای اداری شهرستان بهشهر که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: فعالیت های نیروی انتظامی شهرستان در ۶ماهه دوم سال ۹۴ اجرای طرح مدارس، پروسه انتخابات، طرح استقبال از بهار، نظارت بر مراکز تجاری و زرگری ها برای پیشگیری از جرم سرقت های خشن و مسلحانه و در نهایت چهارشنبه آخر سال به سرانجام رسید.

 

 

وی افزود: در طی تعطیلات ایام نوروز ۹۵ با حضور ۱۰۰ درصدی عوامل نیروی انتظامی شهرستان و راه اندازی یک قرارگاه اصلی نوروزی و دو قرارگاه فرعی در بهشهر و رستمکلا موفق به پیشرفت چشمگیری در حوزه کاهش سرقت شدیم.

 

 

مرادی با بیان اینکه در ایام نوروز۹۵ در بحث سرقت از منزل ۴۳۳ درصد افزایش کشف سرقت نسبت به نوروز سال گذشته در شهرستان داشتیم و در اماکن دولتی نیز هیچ مورد سرقتی صورت نگرفت، عنوان کرد: در مجموع در بحث وقوع سرقت در ایام نوروز کاهش ۳۶ درصدی و در بحث کشف انواع سرقت ها افزایش ۱۷ درصدی داشتیم.

 

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهشهر گفت: خوشبختانه در بحث تصادفات خودرو در حوزه درون شهری و برون شهری در ایام نوروز امسال هیچ مورد فوتی صورت نگرفت و نیز در بحث امور امنیتی مانند راهزنی و آدم ربایی هیچ مورد حادثه ضدامنیتی در شهرستان گزارش نشد.

 

 

وی تأکید کرد: نیروی انتظامی به پشتوانه سازمان ها و ادارات و با تفکر همکاری و همدلی اهداف خود را پیش می برد زیرا اگر روحانیت، حوزه قضا و روسای ادارات از نیروی انتظامی حمایت نکنند هیچ گاه نمی توانیم به آمارهای مطلوب در کاهش جرایم و افزیش امنیت دست یابیم.

 

 

مرادی با اشاره به شعار سال از سوی مقام معظم رهبری” اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل ” خاطرنشان کرد: برای تحقق این شعار باید همه دستگاه ها آن را سرلوحه کار خود قرار دهند که به همین منظور از اهداف و برنامه های نیروی انتظامی بهشهر در سال ۹۵ اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری است.

 

 

وی ادامه داد: قطعا هیچ سرمایه گذاری در بحث کلان بدون وجود امنیت صورت نمی گیرد که به همین دلیل باید امنیت پایدار را در شهرستان برقرار کنیم تا سرمایه گذاران با مشاهده بسترهای مناسب اقدام به سرمایه گذاری کنند و موجب توسعه منطقه شود.

 

 

مرادی تصریح کرد: باید لایه های انتظامی که شامل پلیس های محله ، پلیس های افتخاری و بسیج است تقویت شوند زیرا حوزه انتظامی بسیار گسترده است و نیاز به بکارگیری از این گروه دارد که امیدواریم در سال ۹۵ با همکاری مسئولین این امر محقق شود.