حسن سیدی با اشاره به اینکه خودروی پژو 405 سواری بر اثر نشت بنزین بر روی موتور خودرو آتش گرفت، افزود: در لحظه وقوع حادثه رانندگان تاکسی که در ایستگاه حاشیه میدان امام خمینی (ره) ساریکمک زیادی برای اطفای حریق کردند.

 

 

 

به گزارش شرق پرس مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری ساری در گفت‌وگو با فارس با اعلام اینکه در لحظه نخست اعلام حریق خودرو از سوی مردم در وقت طلایی نیروهای آتش‌نشانی از دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند، اظهار کرد: در هر حادثه‌ای که به آتش‌نشانی اعلام شود، نزدیک‌ترین نیروهای امدادی ایستگاه آتش‌نشانی اعزام می‌شوند.

 

 

حسن سیدی با اشاره به اینکه خودروی پژو ۴۰۵ سواری بر اثر نشت بنزین بر روی موتور خودرو آتش گرفت، افزود: در لحظه وقوع حادثه رانندگان تاکسی که در ایستگاه حاشیه میدان امام خمینی (ره) ساری منتظر سرویس بودند تا قبل از رسیدن خودروی آتش‌نشانی اقدام به اطفای حریق کردند.

 

 

وی با بیان اینکه بخشی از موتور خودروی سواری پژو ۴۰۵ و لاستیک ماشین در آتش سوخت، اضافه کرد: اقدام به موقع راننده تاکسی و اعزام نیروهای آتش‌نشان سبب شد تا خسارت جانبی ایجاد نشود.

 

atash-khodro-sari1

 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری ساری گفت: سازمان آتش‌نشانی ساری روزهای پنج‌شنبه به آموزش رانندگان تاکسی در موضوعات مختلف می‌پردازد که اطفای حریق هم که بحث مهمی بوده است، سبب شد تا راننده تاکسی به‌موقع نسبت به اطفای حریق اقدام کند.

 

 

به‌ گزارش  فارس از ساری، در آتش‌سوزی خودروی سواری پژو ۴۰۵ که در میدان امام خمینی (ره) ساری اتفاق افتاد هیچ خسارتی جانی به‌همراه نداشت.