جناب سرهنگ ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: باند تهیه و توزیع مواد مخدر در ساری منهدم شد که از آنها بیش از یک کیلو و 300 گرم شیشه کشف شد.

 

به گزارش شرق پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران سرهنگ علی رضا ثقفی گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق به شناسائی باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در شهرستان ساری شدند .

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران افزود : پس از شناسایی اعضای این باند با هماهنگی مرجع قضایی سردسته این باند به همراه سه نفر دیگر از اعضای این گروه افیونی که قصد جابجائی مواد مخدر با یک دستگاه خودروی مگان را داشتند در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند .

 

وی تصریح کرد : در بازرسی از خودروی متهمان یک کیلو و۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع شیشه که به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود کشف شد .

 

ثقفی با اشاره به عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران در۹ ماهه امسال گفت : با هدایت اطلاعاتی و عملیاتی انجام گرفته درسطح استان و شهرستانهای تابعه یک تن و ۹۱۸ کیلو و۶۲۰ گرم مواد مخدر از قاچاقچیان و عاملان سودجوی مواد مخدر در استان کشف شد .

 

وی ادامه داد: امسال ۱۳۷ باند تهیه وتوزیع مواد مخدر در استان متلاشی و ۹ هزارو ۳۵۴ نفر از عوامل وخرده فروشان مواد مخدر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند .

 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران با اشاره به اینکه ،یکی از اولویت های اصلی در این حوزه برخورد متفکرانه و هوشمندانه با توزیع کنندگان خرده فروش مواد مخدر به عنوان عناصر فرعی و فعالان خرد

 

قاچاق مواد مخدر است ،گفت : رویکرد پلیس در امر مبارزه با مواد مخدر یک رویکرد پیش دستانه است و به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد که استان مازندران به عنوان یک حیاط خلوت برای فعالیت توزیع کنندگان خرد و قاچاقچیان عمده مواد مخدر باشد.

 

وی با تاکید بر اینکه اعتیاد آسیبی است که در صورت رواج آن در میان نسل جوان زمینه فروپاشی خانواده و جامعه فراهم خواهد شد، اظهار داشت: در این میان والدین باید با مدیریت وتدبیری هوشمندانه وبا تقویت مبانی دینی، فرزندان را از ورود به پرتگاه مهلک اعتیاد دور کنند.