رضوانی در خصوص دستگیری سارقان احشام در گلوگاه بیان کرد: این متهم، معترف شد که در نیمه‌های شب وارد دام‌داری شدند و پس از بستن دهان احشام، آنها را از بالای دیوار خارج و به مکان دیگری منتقل می‌کردند.

rezvani- galogah-naja1

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، ذات‌الله رضوانی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد احشام (گوساله) در سطح حوزه استحفاظی شهرستان گلوگاه، لذا عوامل پلیس آگاهی، این امر را در دستور کار خود قرار داد و با تلاش گسترده و ضمن فعال‌سازی منابع و تحقیقات محسوس و نامحسوس، مشخص شد که افرادی به هویت «آ ـ ص» و «ر ـ ص» نسبت به فروش احشام در استان گلستان شهر بندرترکمن اقدام می‌کنند.

 

 

 

وی افزود: با هماهنگی مرجع قضایی، متهمان به پلیس آگاهی این شهرستان معرفی و از نامبردگان درباره سرقت‌های انجام‎شده سئوالاتی پرسیده شد که در ابتدا منکر شدند اما در چند مرحله بازجویی فنی و پلیسی اظهار داشتند که گوساله‌ها را توسط فردی به‎نام «ی ـ ص» تهیه می‌کردند.

 

 

فرمانده انتظامی گلوگاه ادامه داد: پیرامون این موضوع، نسبت به دستگیری «ی ـ ص» اقدام شد که او نیز در تحقیقات اولیه منکر سرقت شد اما با دلایل عنوان‌شده و مواجهه حضوری با متهمان، به جرم خود با هم‌دستی فردی به نام «س ـ ش» یکی از سارقان حرفه‌ای اهل و ساکن شهرستان هم‌جوار اعتراف کرد.

 

 

رضوانی بیان کرد: این متهم، معترف شد که در نیمه‌های شب وارد دام‌داری شدند و پس از بستن دهان احشام، آنها را از بالای دیوار خارج و به مکان دیگری منتقل می‌کردند.

 

 

وی گفت: متهمان در این بازجویی به چهار فقره سرقت احشام و دو فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی و در ادامه نیز روانه زندان شدند.