گنجیان‌مقدم با اشاره به اینکه اعضای باند سرقت خودرو در مازندران تاکنون در بازجویی‌ها، به 10 فقره سرقت خودرو و قطعات داخل خودرو در شهرستان‌های قائم‌شهر، آمل و بابل اعتراف کردند، گفت: متهمان با ایجاد تصادفی ساختگی اقدام به سرقت می کردند.

باند سرقت خودرو و زورگیری در مازندران متلاشی شد

 

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی مازندران، ولی‌الله گنجیان‌مقدم، گفت: طی گزارشات متعددی مبنی بر وقوع سرقت به عنف و زورگیری از شهروندان در خیابان‌های مختلف شهرستان آمل، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

 

وی اظهار کرد: با تشکیل تیم ویژه‌ای از اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این شهرستان مشخص شد که اعضای این باند با تصادفی ساختگی و درگیری با راننده خودرو اقدام به سرقت خودرو می‌کردند.

 

 

فرمانده انتظامی آمل با بیان اینکه با بهره‌گیری از فنون علمی و پلیسی، یکی از اعضای این باند سرقت به نام علی ـ الف شناسایی و دستگیر شد، افزود: با اعترافات متهم مبنی بر سرقت خودرو با ایجاد تصادفی ساختگی دیگر هم‌دستان وی به نام محمد ـ ز با یک‌دستگاه خودروی سمند سرقتی و خانم س ـ ط با یک‌دستگاه خودروی ۲۰۶ سرقتی در عملیاتی غافل‌گیرانه دستگیر شدند.

 

 

گنجیان‌مقدم با اشاره به اینکه این افراد تاکنون در بازجویی‌ها، به ۱۰ فقره سرقت خودرو و قطعات داخل خودرو در شهرستان‌های قائم‌شهر، آمل و بابل اعتراف کردند، گفت: متهمان با ایجاد تصادفی ساختگی زمانی‌که راننده خودرو از ماشین خود پیاده می‌شد با وی درگیر شده و پس از مجروح کردن وی با قمه یا بیهوش کردن وی اقدام به سرقت خودرو می‌‎کردند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تکمیل شدن پرونده، برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند.

 

 

فرمانده انتظامی آمل در پایان از شهروندان خواست که ضمن رعایت نکات ایمنی، در مواقع غیرضرور از تردد در مسیرهای خلوت خودداری کرده و در صورت وقوع هرگونه حادثه‌ای قبل از هرگونه اقدام با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.