در تصادف زنجیره ای امروز شرق مازندران 10 خودرو در محور نکا به بهشهر و در حدفاصل 2 شهرک صنعتی نکا برخورد کردند که منجر به خسارات فراوانی شد.

تصادف زنجیره ای 10 خودرو در محور نکا به بهشهر

 

 

شرق پرس ( شرق مازندران) : تصادف زنجیره‌ای در مسیر محور نکا به بهشهر ساعتی قبل در حدفاصل فاز دو شهرک صنعتی نکا و در حدود ۱۰ کیلومتری بهشهر رخ داد که منجر به زخمی شدن یکی از سرنشینان این خودروها شد.

 

عقیل محمودی، بخشدار مرکزی نکا با حضور در صحنه تصادف در گفت‌وگو با فارس در نکا، علت حادثه را لغزندگی جاده و برخورد چند دستگاه خودرو سبک و سنگین در این محور اعلام کرد که فوتی در این تصادف‌ها گزارش نشده و تنها یک مصدوم به بیمارستان نکا منتقل شد.

وی گفت:‌ در این حادثه و تصادف، یک دستگاه کامیون با وانت نیسان با هم برخورد کرده و منجر به برخورد با پراید و پژو پارس شدند و همچنین در حدفاصل این تصادف هم چند خودروی پراید، پژو و تندر ۹۰ با هم برخورد کردند و خودروهای آنان به شدن آسیب دید اما خسارت جانی نداشته‌ایم.

محمودی با اعلام اینکه با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی به مازندران و بارش باران و وجود طوفان در برخی از نواحی، امیدواریم رانندگان با تسلط بیشتری به رانندگی پرداخته و همچنین با سرعت مطمئنه حرکت کنند تا از بروز حوادث ناگوار جلوگیری شود.

این مسؤول ادامه داد: این تصادف زنجیره‌ای در محور نکا به بهشهر، به دلیل بارش و کاهش دید رانندگان در این محور رخ داده است و برخی از این افراد، از مسافران بودند که امیدواریم با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

بنا بر این گزارش که به واسطه مشاهده عینی خبرنگار  فارس در نکا ارسال شده است، ۱۰ خودروی سواری و سنگین شامل خودروی پراید، پژو، تندر، کامیون و نیسان به دلیل لغزنده بودن جاده به شدت به هم برخورد کردند و برخی از این خودروها از مسیر اصلی منحرف شدند.

تا زمان ارسال این گزارش نیروهای امدادی در محل حاضر و در حال امدادرسانی و کمک به افراد و خودروهای منحرف شده هستند و تاکنون تعداد مصدومان و مجروحان این حادثه یک نفر اعلام شده است و اطلاعات تکمیلی متعاقباً ارسال می‌شود.