این توریست زن فرانسوی به ماموران گفت: در حال کوهنوردی در منطقه فرحزاد بودم که چهار مرد جوان سد راهم شده و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.

 

شرق پرس: با اقدام پلیس و دادگستری تهران پرونده تعرض ۴ افغانی به یک توریست زن در فرحزاد به دادگاه رفت.
 
 
 روز شنبه در مسیر کوهستانی مناطق شمال تهران ۴ افغانی غیرمجاز یک زن توریست فرانسوی را مورد آزار و اذیت قرار دادند. بعد از رهایی این زن خود را به کلانتری رساند و طرح شکایت کرد. عوامل کلانتری بلافاصله با شناسایی متعرضین یک نفر از متهمان را که در یکی از نقاط کوهستانی مخفی شده بود دستگیر و طی یک سلسله عملیات پلیسی سه نفر دیگر از متجاوزین را در مرز افغانستان دستگیر و در نهایت هر چهار نفر متهم به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
 
 
در جریان تحقیقات از توریست ۲۳ ساله تبعه فرانسه، مشخص شد وی از کوهنوردان حرفه ای بوده که ۱۴ شهریور امسال از طریق مرز ارمنستان وارد ایران شده بود. شاکی به ماموران گفت: کوه های ایران را در اینترنت دیده بودم و علاقه زیادی به کوهنوردی در تهران داشتم. در حال کوهنوردی در منطقه فرحزاد بودم که چهار مرد جوان سد راهم شده و با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.
 
 
غلامحسین اسماعیلی رئیس دادگستری استان تهران گفت: این پرونده به دادگاه کیفری یک ارسال شد و در دست برررسی است. اینکه آیا تجاوز رخ داده است یا خیر، به نظریه پزشکی قانونی بستگی دارد و دادگاه این موضوع را رسیدگی و حکم قطعی را اعلام می‌کند.
 
 
 
 
 
مهر