حادثه تیراندازی به عزاداران امام حسین (ع) در دزفول 2 کشته و 2 زخمی در پی مصدوم در پی داشت و یکی از مصدومان حادثه تیراندازی به هیات عزاداری صفی‌آباد در خصوص چگونگی وقوع حادثه شب گذشته توضیح داد.

جزئیات جدید از تیراندازی افراد ناشناس به عزاداران

 

 
شرق پرس: امین جدید اسلامی، ۲۹ ساله، که اکنون در بیمارستان گلستان اهواز پذیرش شده است، در خصوص حادثه شب گذشته به ایسنا، گفت: ما مقابل هیات ایستاده بودیم که یک پژو پارس نقره‌ای رنگ پشت سر ما ایستاد. پنج نفر در آن پژو بودند که صورتشان را با چفیه قرمز رنگ پوشانده بودند؛ دو نفر از آنها پیاده شدند و شروع به تیراندازی کردند.
 
 
 
 
وی افزود: من در دست یکی از آنها اسلحه کلاش دیدم. او هیکل بسیار درشت و قد خیلی بلندی داشت. من می‌خواستم فرار کنم ولی دیگر هیچ چیز نفهمیدم.
 
 
 
جدیداسلامی ادامه داد: این هیات عزاداری از سال‌های پیش در شهرک صفی آباد دزفول برپا است و ما هر سال در ماه محرم در این هیات عزاداری می‌کنیم. دیشب مراسم نداشتیم ولی در حال آماده کردن وسایل و لوازم در هیات بودیم.
 
 
 
لازم جدیداسلامی، پدر این مصدوم نیز به  ایسنا گفت: پسرم از چند ناحیه زخمی شده است و خبر ندارد که دو نفر از دوستانش در حادثه دیشب کشته شده‌اند.
 
 
 
وی افزود: محل حادثه هیات قمر بنی هاشم(ع) در بلوار امام شهرک صفی‌آباد است. این منطقه، منطقه‌ای مسکونی است و در وسط شهرک قرار دارد. با این حال امنیت زیادی ندارد و ما چندان رضایتی از وضعیت امنیت شهرک نداریم.
 
 
 
همچنین دکتر حمیدرضا آرتی، رییس بیمارستان گلستان اهواز، در خصوص وضعیت مصدوم تیراندازی شب گذشته که از دزفول به بیمارستان گلستان انتقال یافته است، به ایسنا گفت: این مصدوم ساعت ۳:۵۰ بامداد امروز (شنبه) وارد اورژانس بیمارستان شد و توسط تیم‌های پزشکی مستقر در اورژانس متشکل از متخصصان طب اورژانس، جراحی عمومی، جراحی عروق و ارتوپدی تحت اقدامات تشخیصی و درمانی قرار گرفت و وضعیت باثباتی پیدا کرد.
 
 
 
وی افزود: این بیمار از ناحیه بازوی چپ، ران چپ، کمر و نواحی قفسه صدری مورد اصابت گلوله قرار گرفته که با اقدامات درمانی، اکنون دارای وضعیت باثبات بوده و تحت مراقبت و ادامه درمان قرار دارد. اعمال جراحی دیگر در چند روز آینده بر روی بیمار انجام می‌شود.
 
 
 
به گزارش ایسنا، چند فرد ناشناس در حمله‌ای مسلحانه، اعضای یک تکیه عزاداری در شهرک صفی‌آباد دزفول را به رگبار بستند، این حادثه منجر به کشته شدن ۲ نفر و زخمی شدن ۲ تن دیگر شد که پس از حادثه، مصدومان به بیمارستان گنجویان دزفول منتقل شدند.
 
 
 
شهرک صفی‌آباد، یک شهرک مسکونی حدود ۱۵ هزار نفری از توابع شهرستان دزفول است که با بخش مرکزی دزفول ۱۵ کیلومتر فاصله دارد و در حد فاصل بین شوش و دزفول واقع شده است.