سخنگوی اورژانس مازندران گفت پس از اینکه همکاران ما به ماموریت یه سانحه سقوط اعزام شدند توسط عده‌ای جوان ناشناس به دلایل نامعلومی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند

جزئیات ضرب و شتم ماموران اورژانس مازندران!

 

 

به گزارش شرق پرس سخنگوی اورژانس استان مازندران گفت: افراد ناشناسی به ضرب و شتم مأموران اورژانس در محمودآباد اقدام کردند.

 

ذکریا اشکپور در گفت وگو با ایسنا، توضیح داد: ساعت ۱۶:۳۸ روز گذشته خبر سقوط یک دستگاه خودروی ۲۰۶ به داخل نهر آب در منطقه محمودآباد به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ آمل اطلاع داده شد. با سقوط خودروی ۲۰۶ که در منطقه پل هوایی شرکت نفت محمودآباد اتفاق افتاد، چهار جوان ۲۲، ۲۳، ۲۹ و ۳۰ ساله دچار مصدومیت شدند.

 

وی با اشاره به اینکه همکاران پایگاه اورژانس محمودآباد و تلیک سر به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: مأموران اورژانس بعد از خارج کردن مصدومان از داخل خودرو و نهر آب به اقدامات درمانی اولیه اقدام کردند. خوشبختانه حال هیچ یک از مصدومان حادثه وخیم گزارش نشد و همگی مصدومان به بیمارستان شهداء محمودآباد منتقل شدند.

 

این مسئول یادآور شد: متاسفانه همکاران اورژانسی که در این ماموریت اعزام شده بودند توسط عده‌ای جوان ناشناس به دلایل نامعلومی مورد ضرب و شتم قرار گرفتند که از طریق مقامات قضایی، این موضوع در حال پیگیری است.