فرهاد پورفرضی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در این باره گفت: به دنبال قتل اصغر پیرزاده پزشک متخصص اردبیلی توسط همراه بیمار که ساعاتی قبل به وقوع پیوست، وزیر بهداشت تصمیم گرفته که به این استان سفر کند.

جزئیات قتل پزشک اردبیلی توسط قاتل 15 ساله

 

 

شرق پرس: صبح امروز در حادثه‌ای خونین، دکتر اصغر پیرزاده، یکی از پزشکان سرشناس اردبیل به ضرب چاقو مجروح شد ولی تلاش ها برای نجات جانش بی ثمر بود و در نهایت جان باخت تا اعتراض پزشکان این شهر را به همراه داشته باشد چراکه قاتل جوان ۱۵ ساله‌ای بوده که همراه یک بیمار معرفی شده‌ است.

 

درباره جزییات منجر به درگیری و علت چاقوکشی همراه بیمار اطلاع دقیقی در دست نیست اما گفته می‌شود که وی بر بالین یک بیمار سرطانی در منزلش حاضر شده بود و در آنجا بدست قاتل مجروح و کشته شد. قاتل پس از ضرب و جرح پزشک، وی را به بیمارستان فاطمی رسانده که متاسفانه تلاش برای احیای وی به جهت شدت جراحت وارده بی نتیجه بوده و دکتر پیرزاده به قتل رسید. علت این امر نیز در بررسی های ابتدایی، اصابت چاقو به قلب پزشک و پارگی بطن راست قلب وی عنوان شده است.

 

بدین ترتیب قاتل کم و سال دستگیر شده و انگیزه وی از این جنایت تاسف بار در حال بررسی است و شنیده ها حکایت از آن دارد که احتمالا روز شنبه پزشکان این شهر در اعتراض به خشونتی که این پزشک فوق تخصص انکولوژی با آن مواجه شده و بدرود حیات گفته، مطب های خود را تعطیل نمایند.

 

فرهاد پورفرضی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در این باره به پایگاه خبری «آذرسلام» گفت: به دنبال قتل اصغر پیرزاده پزشک متخصص اردبیلی توسط همراه بیمار که ساعاتی قبل به وقوع پیوست، وزیر بهداشت تصمیم گرفته که به این استان سفر کند.

 

در پی وقوع این رویداد، ناصر عتباتی، دادستان اردبیل از دستگیری قاتل دکتر اصغر پیرزاده فوق تخصص خون و انکولوژی خبر داد و گفت: مشغول بررسی موضوع بوده و تا ساعاتی دیگر اخبار موثق اطلاع رسانی خواهد شد؛ مردم به شایعات توجه نکنند و منتظر اعلام رسمی جزییات ماجرا از منابع رسمی باشند.

 

گفتنی است دکتر پیرزاده علاوه بر درمان بیماران، با درجه استادیاری در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به تدریس مشغول بوده و به جهت فعالیت های پژوهشی زیاد، از جمله پشزشکان سرشناس این استان به شمار می‌آمده است.

 
 
 
 
 
 
 
تابناک