حامد بعد از حضور در خیابان محل سکونت خانواده خاله‌اش برای ارتکاب قتل کمین کرده و زمانی که متوجه شده درِ خانه باز است داخل رفته و کمی منتظر مانده، سپس به محض دیدن دخترخاله‌اش شروع به تیراندازی کرده و پیش از آنکه کسی بتواند وی را متوقف کند به زندگی خودش نیز پایان داده است.

خودکشی پسرجوان پس از قتل دخترخاله اش

 

 

شرق پرس: پسری جوان بعد از اینکه دخترخاله‌اش به خواستگاری او جواب رد داد دست به سلاح برد و بعد از قتل این دختر به زندگی خودش نیز پایان داد.

 

کارآگاهان جنایی استان فارس چند روز قبل وقتی از وقوع جنایت در منزلی مسکونی مطلع شدند به آنجا رفتند و خود را در برابر پیکر غرق در خون و بی‌جان پسری جوان دیدند و مطلع شدند دختری نیز در این حادثه زخمی و با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده است. در همان دقایق اولیه خبر رسید دختر جوان نیز در راه انتقال به مرکز درمانی جان باخته است.

 

افسران جنایی در وهله اول به تحقیق از شاهدان پرداختند و فهمیدند پسری جوان که حامد نام داشت بعد از کشتن دختر صاحبخانه به زندگی‌اش پایان داد.

 

در ادامه معلوم شد مقتولان با هم دخترخاله و پسرخاله بودند و حامد به دختر جوان علاقه داشت؛ به‌گونه‌ای که چند بار از وی درخواست ازدواج کرده اما هر دفعه با این خواسته او مخالفت شده و حتی خانواده خاله‌اش وی را طرد کرده بودند. همچنین فاش شد حامد بعد از ناکامی و ناامیدشدن از ازدواج با دخترخاله‌اش‌ درصدد انتقام برآمد؛ به‌همین‌دلیل سلاحی تهیه کرد و دست به این جنایت زد.

 

یکی از اهالی محل در این رابطه به پلیس گفت: «در خانه نشسته بودم که ناگهان صدای تیراندازی شنیدم چند گلوله پشت سر هم شلیک شد. دوان‌دوان خودم را به خیابان رساندم و دیدم درِ خانه همسایه‌مان باز است از همان‌جا بود که داخل را تماشا کردم و با صحنه‌ای وحشتناک روبه‌رو شدم؛ بعد هم موضوع را سریع به پلیس اطلاع دادم».

 

کارآگاهان با بازسازی فرضی صحنه جنایت پی بردند حامد بعد از حضور در خیابان محل سکونت خانواده خاله‌اش برای ارتکاب قتل کمین کرده و زمانی که متوجه شده درِ خانه باز است داخل رفته و کمی منتظر مانده، سپس به محض دیدن دخترخاله‌اش شروع به تیراندازی کرده و پیش از آنکه کسی بتواند وی را متوقف کند به زندگی خودش نیز پایان داده است.

 

بنا بر این گزارش، بعد از روشن‌شدن جزئیات این قتل اجساد به پزشکی قانونی فرستاده شد و متخصصان نیز با توجه به فاصله و زاویه شلیک به حامد فرضیه خودکشی او را تأیید کردند. به‌این‌ترتیب پرونده‌ای تشکیل شد و پلیس درحال‌حاضر می‌کوشد جزئیات بیشتری از این واقعه را فاش کند.

 

 

 

 

شرق