سرهنگ نصیری درباره دستگیری این دو شرور گفت: از آن‌جایی‌که افراد پس از اقدام وحشیانه از منطقه متواری شده بودند تلاش‌ها برای شناسایی این افراد آغاز شد.

دستگیری دو شرور در شهرستان میاندورود

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، هادی نصیری گفت: در پی ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان به همراه برهم‌زدن نظم عمومی در سطح حوزه استحفاظی این شهرستان توسط تعدادی افراد شرور موضوع در دستور کار یگان‌های انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

 

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود افزود: از آن‌جایی‌که افراد پس از اقدام وحشیانه از منطقه متواری شده بودند تلاش‌ها برای شناسایی این افراد آغاز شد.

 

 

نصیری خاطرنشان کرد: با به‌کارگیری منابع اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه‌روزی ماموران پلیس امنیت عمومی محل اختفای این افراد شناسایی و در اقدامی عملیاتی یکی از سرکرده‌های این باند شرارت به نام «علی ـ ب» معروف به علی خطر دستگیر شد.

 

 

نصیری گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی یکی دیگر از هم‌دستان این متهم به نام «اسماعیل ـ ش» هم در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

 

 

نصیری با اشاره به اینکه این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند،تصریح کرد: شهرستان میاندورود دیگر جای امنی برای افراد شرور و کسانی که بخواهند در نظم و امنیت عمومی اخلال ایجاد کنند، نیست و پلیس با هرگونه شرارت‌ها و ناامنی‌ها به‌شدت برخورد می‌کند.