این چهار شرور استان گلستان که بدنشان پر از خالکوبی بود، قدرت‌نمایی و شرارت‌های خود را در فضای مجازی به نمایش گذاشته و به رجزخوانی برای اشرار مازندران پرداخته بودند که در بندرگز دستگیر شدند

رجزخوانهای فضای مجازی استان گلستان در بندرگز دستگیر شدند

 

 

شرق پرس: چهار شرور گلستانی که با انتشار فیلم‌هایی در تلگرام برای اشرار تلگرامی مازندران رجز خوانی کرده بودند، در شهرستان بندرگز دستگیر شدند.

 

جام جم نوشت: ماجرای رجزخوانی اشرار در تلگرام از یک ماه قبل و با انتشار فیلم چند نفر از اشرار مازندران آغاز شد. در این فیلم‌ها شش نفر از اشرار مازندران برای یکدیگر رجزخوانی می‌کردند و یکی از اشرار معروف به «شاه مازندران» نیز با قمه مردی را کتک می‌زد.

 

پس از انتشار این فیلم‌ها، پلیس مازندران در عملیات‌هایی اشرار را دستگیر و دادستان بابل هم اعلام کرد اتهام شاه مازندران، محاربه است.

 

در حالی که ماجرای رجزخوانی اشرار مازندران پایان یافته بود، مأموران فتای استان گلستان هنگام رصد در فضای مجازی مشاهده کردند که چهار مرد جوان تصاویر و فیلم‌هایی از خود تهیه کرده و در حال انتشار آن در تلگرام هستند. این افراد که بدنشان پر از خالکوبی بود، قدرت‌نمایی و شرارت‌های خود را به نمایش گذاشته و به رجزخوانی برای اشرار مازندران پرداخته بودند.