گفتنی است،او که تاکنون در حبس منتظر روز دادگاه بود در دادگاهی که برگزار شد به 18 سال زندانی محکوم شد.

 

شرق پرس : مردی اهل ” استرالیا ” همسر خود را به طور وحشیانه به قتل رساند .

 

این مرد ۳۰ ساله که به اتهام قتل همسرش بوسیله “چاقو و تبر و  وسایل تیز باغبانی ” در ۱۱ اکتبر سال ۲۰۱۳ توسط پلیس بازداشت شد .

 

 

براساس گزارش پلیس، آقای ” رود ری کوین کوربت ” ۳۰ ساله در صبح روز جنایت با اوژانس تماس گرفت و ادعا کرد که همسرش زخمی به خانه آمده است.

 

قتل وحشیانه همسر با 172 ضربه چکش و تبر + تصاویر

 

وقتی اورژانس به محل حادثه که خانه آنها در ” پرت شرقی “واقع در ” پکن هام ” بود رسید با دیدن خانم ” تایی فورد ” که غرق در خون بود و به سختی نفس می کشید رو به رو شدند.

 

این قربانی که از ۱۷۲ مورد جراحت در همه ی اعضای بدنش رنج می برد به بیمارستان انتقال یافت اما چندی بعد جان خود را از دست داد.

 

 

پزشکان اورژانس که ادعای آقای ” کوربیت ” را باور نکردند با پلیس تماس گرفتند و او در خانه اش بازداشت شد .

 

قتل وحشیانه همسر با 172 ضربه چکش و تبر + تصاویر

 

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که این جنایتکار همسر ۱۸ ساله خود را با وسایلی از جمله چاقو و چکش و تبر و وسایل باغبانی زخمی کرده و گلوی او را به منظور خفه کردن فشار داده به طوری که پزشکان ۴۱ مورد جراحت در ناحیه سر و گردن ۳۲ مورد در بازوی راست ۳۰ مورد در بازوی چپ ۱۱مورد در پای راست و ۱۹ مورد در پای چپ و همچنین ۲۹ مورد در ناحیه ستون فقرات گزارش دادند .

 

 

 

مادر قربانی خانم ” هیدن ” در گزارش خود گفت : دخترش ۲ ماه قبل از این جنایت در ۱۱ اکتبر براثر خشونت و ضرب و شتم ” کوربیت ” جنینش را سقط کرد و بعد از او تصمیم به جدایی گرفت .

 

 

در بازجویی های به عمل آمده از ” کوربت ” جنایت کار اعتراف کرد که همسرش او را تهدید می کرد و می گفت : که به پلیس گزارش می دهد که فرزندمان براثر رفتار وحشیانه من به قتل رسید و باعث سقط آن شدم و او می خواست از من جدا شود و من به این دلیل دست به این جنایت زدم .

 

 

گفتنی است،او که تاکنون در حبس منتظر روز دادگاه بود در دادگاهی که برگزار شد به ۱۸ سال زندانی محکوم شد.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران