این زن رزمی کار که متوجه نیت شوم راننده خودرو شده بود گفت: من با او درگير شدم و نمي‌دانستم كه شوهرم درگيري ما را ديده است و در تعقيب ماست تا اينكه او را به شدت داخل خودرو كتك زدم و ناگهان ترمز دستي خودرو را كشيدم

زن رزمی کار راننده شیطان صفت را زمین گیر کرد

 

 

شرق پرس: زن جوان وقتی سوار خودروی مسافربر شد، نمی‌دانست راننده نیت شومی در سر دارد. متهم که به مصرف شیشه اعتیاد دارد با ضربات رزمی این زن زمینگیر شد.

 

 ظهر روز یک‌شنبه ۲۲ شهریور ماه بود که به مأموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر خبر دادند راننده شیطان‌صفتی در دام مردم گرفتار شده است.

 

 لحظاتی بعد مأموران پلیس در محل حادثه که خیابانی حوالی بلوار گلها بود، حاضر شدند. بررسی‌های اولیه حکایت از این داشت که یک خودروی پراید بعد از تصادف با چند خودروی دیگر متوقف و راننده هم گرفتار رهگذران شده است.

 

 یکی از شاهدان گفت: در حال عبور بودم که دیدم سواری پراید در حال عبور ناگهان به دور خودش چرخید تا اینکه متوقف شد. ثانیه‌هایی بعد هم زنی سراسیمه خودش را از داخل پراید به پایین انداخت و گفت که راننده قصد ربودنش را داشته است. وقتی به کمک آن زن رفتم، مردی که خودش را شوهر آن زن معرفی کرد، هم از راه رسید و همسرش را که مجروح شده بود به بیمارستان منتقل کرد. بعد هم راننده را گرفتار کردیم.

 

 شوهر زن جوان هم در جریان تحقیقات گفت: روز حادثه مقابل مغازه تابلو فروشی‌ام نشسته بودم که متوجه درگیری زن جوانی با راننده پرایدی که در حال حرکت بود، شدم. وقتی خوب دقت کردم متوجه شدم زن جوان همسرم است به خاطر همین با خودرو به تعقیب پراید رفتم. سواری پراید با سرعت در حال حرکت بود و همسرم با راننده درگیر بود و با باز کردن در خودرو سعی داشت خودش را به پایین پرت کند که راننده کنترل خودرواش را از دست داد و پراید چند بار به دور خودش چرخید و بعد از تصادف با چند خودروی دیگر متوقف شد. من همسرم را که دچار جراحت شده بود به بیمارستان منتقل کردم.

 

زن جوان بعد از بهبودی در تحقیقات پلیسی گفت: روز حادثه کنار خیابان منتظر تاکسی بودم تا به مغازه شوهرم در بلوار گلها بروم، پرایدی با دو مسافر که در صندلی عقب سوار شده بودند، کنارم توقف کرد. وقتی مسیر را گفتم در صندلی جلو نشستم تا اینکه بعد از طی مسافت کوتاهی مسافران عقب پیاده شدند. پس از این متوجه حرکات مشکوک راننده شدم و از او خواستم مرا کنار خیابان پیاده کند اما راننده به حرف من توجهی نکرد و به سرعت خودش افزود. او نیت شومی در سر داشت اما نمی‌دانست که من ورزشکار هستم و از پس او بر می‌آیم.

 

وی ادامه داد: من با او درگیر شدم و نمی‌دانستم که شوهرم درگیری ما را دیده است و در تعقیب ماست تا اینکه او را به شدت داخل خودرو کتک زدم و ناگهان ترمز دستی خودرو را کشیدم و او کنترلش را از دست داد و تصادف کرد.

 

متهم نیز بعد از مرخص شدن از بیمارستان در بازجویی‌ها گفت: من معتاد به شیشه هستم. روز حادثه مقدار زیادی شیشه مصرف کرده بودم و توهم داشتم. وقتی زن جوان را به عنوان مسافر سوار خودرو کردم، نقشه سیاهی به فکرم رسید و تصمیم گرفتم او را بربایم و پس از اجرای نیت شومم اموالش را سرقت کنم و با پول آن شیشه بخرم اما هرگز فکرم نمی‌کردم که او زن ورزشکاری است و این گونه مرا گرفتار می‌کند.

 

متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور قاضی ایلخانی در اختیار مأموران پلیس قرار گرفت./جوان