مرادی با بیان اینکه حدود 65 درصد از سرقت‌های کشف‌شده مربوط به سرقت موتور سیکلت‌ها است افزود: در بهشهر به دلایل مختلف از موتورسیکلت به‌عنوان وسیله نقلیه استفاده می‌شود، به‌همین دلیل با سرقت موتورسیکلت‌ها که بیشتر به‎علت سهل‌انگاری مالکان آن است، مواجه هستیم.

سارقان موتور سیکلت در بهشهر دستگیر شدند

 

به گزارش شرق پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدولی مرادی گفت: ماموران انتظامی شهرستان بهشهر طی هفته گذشته در پی دریافت خبرهایی مبنی بر وقوع چند فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظی مراتب را با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی پلیسی به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 

 

 

وی افزود: ماموران انتظامی بهشهر در پی تلاش بی‌وقفه و شبانه‌روزی هفت نفر را به اتهام سرقت دستگیر کردند و در بازجویی‌های فنی از آنها به راز ۱۴ فقره انواع سرقت پی بردند.

 

 

فرمانده انتظامی بهشهر با بیان اینکه حدود ۶۵ درصد از سرقت‌های کشف‌شده مربوط به سرقت موتورسیکلت‌ها بود، خاطرنشان کرد: در شهرستان بهشهر به دلایل مختلف از موتورسیکلت به‌عنوان وسیله نقلیه استفاده می‌شود، به‌همین دلیل با مشکلات مختلفی از جمله سرقت موتورسیکلت‌ها که بیشتر به‎علت سهل‌انگاری مالکان این وسیله نقلیه در نگهداری آن است، مواجه هستیم.

 

 

مرادی گفت: برای پیشگیری از سرقت موتورسیکلت از همه شهروندانی که از این وسیله استفاده می‌کنند از رها کردن این وسیله نقلیه بدون تجهیزات حفاظتی خودداری کنند زیرا افراد فرصت‌طلب همیشه در کمین هستند.