رئيس پليس فتا استان البرز افزود: ماجراي انتشار تصاوير خصوصي با رودرو شدن شاکي و متهم پاياني تلخ داشت، چرا که مسبب انتشار تصاویر خصوصی کسي نبود جزء يکي از اقوام نزديک تازه داماد.
dokhtar-dastgiri5
 
 
 
شرق پرس: سرهنگ یزدان نیکنام رییس پلیس فتا استان البرز در تشریح این خبر گفت: چندی پیش مردی با در دست داشتن شکواییه‌ای از دادسرای ناحیه یک کرج به این پلیس مراجعه و از انتشار تصاویر جشن عروسیش در شبکه های اجتماعی خبر داد. 
 
 
 
 
نیکنام تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع تیم ویژه‌ای از کارشناسان این پلیس اقدامات ویژه ای را به منظور شناسایی عامل انتشار عکس‌ها آغاز کرده و بلافاصله با بررسی های کارشناسانه و به کارگیری آخرین شیوه های کشف نوین جرم در فضای سایبری موفق شدند تا رد متهم را در یکی از مناطق کرج شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به این پلیس منتقل کنند. 
 
 
 
رئیس پلیس فتا استان البرز افزود: ماجرای انتشار تصاویر خصوصی با رودرو شدن شاکی و متهم پایانی تلخ داشت، چرا که مسبب این عمل کسی نبود جزء یکی از اقوام نزدیک تازه داماد. 
 
 
 
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بازجویی فنی از متهم مشخص شد که انگیزه وی از انتشار تصاویر خصوصی ناکامی در ازدواج با شاکی بوده است. 
 
 
 
متهم در ادامه اعترافات خود بیان داشت که از دوران نوجوانی به شاکی علاقمند بودم به طوری که به کسی جز او نمی توانستم فکر کنم و در خیالم تصور می‌کردم که او هم به من علاقمند است و ما می توانیم با هم ازدواج کنیم ، ولی چندی پیش متوجه شدم که وی قصد ازدواج با شخص دیگری را دارد، از آنجا که دیگر راهی برای ممانعت از این ازدواج نمی دیدم چاره را در انتشار تصاویر جشن عروسی آنها دیدم چراکه فقط این کار می توانست مرا از کابوس ازدواج مرد رویاهایم خلاص کند. 
 
 
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران سرهنگ نیکنام در پایان به شهروندان توصیه کرد: هرگز فایل‌هایی مانند عکس، فیلم و کلیپ‌های خانوادگی را در رایانه تبلت ، لب تاب و گوشی تلفن همراه خود نگهداری نکرده و سعی کنند با تهیه یک حافظه جانبی کلیه فایل های شخصیشان را در آن ذخیره و در یک جای امن نگهداری کنند.