یک منبع آگاه گفت: این مداح به علت اسم نبردن از یکی از کسبه و آشنایان در مجلس ختم، مورد خصومت ضارب قرار می گیرد و قاتل با قفل فرمان محمودی مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

 

 

شرق پرس: یک منبع آگاه از جزئیات قتل این مداح کرمانشاهی اظهار داشت: مداح «محمدرضا محمودی» معروف به «سعید محمودی» در مراسم ختم آقای سرابی (پدر شهید) درمسجد میرعبدالهی شهرباقی در روز پنج شنبه نوزدهم شهریور ۹۴ حوالی ساعت پنج بعدازظهر به علت اسم نبردن از یکی از کسبه و آشنایان در مجلس ختم، مورد خصومت ضارب قرار می گیرد و قاتل با قفل فرمان محمودی مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

 

 

وی افزود: محمودی به کما می رود و به تهران منتقل می شود، پس از چندروز در تهران تسلیم مرگ شده و جسد وی به کرمانشاه منتقل می شود. روز یک شنبه ۳۰ شهریور مراسم خاکسپاری و ختم سعید محمودی در مسجد امام حسین(ع) کرمانشاه برگزار شده و ضارب هنوز فراری است.

 

 

در ادامه سرهنگ مرزبانی، رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با رد این مطلب که مداح «سعید محمودی» با قفل فرمان به قتل رسیده است، گفت: شاهدان از هل دادن مقتول توسط ضارب خبر داده اند و هنوز عمد یا غیرعمد بودن این قتل توسط مأموران نیروی انتظامی به اثبات نرسیده است./پارسینه