بررسي‌هاي اوليه حكايت از آن داشت كه زوج جوان بر اثر استنشاق گاز فوت شده‌اند. در حالي كه به علت باز بودن شير گاز، بوي گاز فضاي خانه را پر كرده بود، زوج جوان كه نايلون‌‌هايي به دور سرشان پيچيده شده بود، جان‌باخته بودند.

مرگ زوج جوان 20روز پس از مرگ کودک 10 ساله

 

 

شرق پرس: زوج جوانی که ۲۰ روز قبل کودک ۱۰ ساله‌شان را در حادثه رانندگی از دست دادند به طور مرموزی به کام مرگ رفتند.
 

 روز پنج شنبه ۴ تیرماه مأموران کلانتری ۱۱۰ شهدا از مرگ مشکوک این زوج در خانه‌شان باخبر شدند و در محل حادثه که آپارتمانی حوالی خیابان پیروزی بود، حاضر شدند. بعد از تأیید حادثه، قاضی بستان‌زاده بازپرس ویژه قتل به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل حاضر شد.

 

بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که زوج جوان بر اثر استنشاق گاز فوت شده‌اند. در حالی که به علت باز بودن شیر گاز، بوی گاز فضای خانه را پر کرده بود، زوج جوان که نایلون‌‌هایی به دور سرشان پیچیده شده بود، جان‌باخته بودند.

 

تحقیقات همچنین نشان داد تنها فرزند دو قربانی حادثه که پسری ۱۰ ساله بود، ۲۰ روز قبل در سانحه تصادف فوت شده بود و به دنبال آن زوج جوان به افسردگی شدید مبتلا شده بودند. برادر زن جوان گفت: ساعتی قبل ابتدا با تلفن خواهرم و بعد با تلفن‌خانه‌شان تماس گرفتم اما او جواب نداد که نگران شدم و به در خانه‌شان آمدم. وقتی پشت در رسیدم، بوی گاز همه جا را گرفته بود. با کلید یدکی که داشتم در را باز کردم و با جسد بی‌جان خواهرم و شوهرش روبه‌رو شدم.

 

همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه  اجساد به دستور قاضی بستان‌زاده برای انجام آزمایش‌های لازم و سیر مراحل قانونی به پزشکی قانونی فرستاده شد./جوان