ساعت هشت و سی دقیقه صبح سه شنبه در سانحه ای دلخراش در عبور روستای اوریم سوادکوه اتوبوس تهران-ساری واژگون گردید و تا لحظه درج خبر ، متاسفانه فوت 12 نفر تایید گردید.

 

 

به گزارش شرق پرس معاون امور عمرانی استاندار مازندران دقایقی قبل از واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافری بری تهران به ساری در منطقه اوریم در محور سوادکوه خبر داد.

 

 

صبح امروز در سانحه ای دلخراش در عبور روستای اوریم سوادکوه اتوبوس مسافری با حدود ۳۰ سرنشین واژگون گردید و تا لحظه درج خبر ، متاسفانه فوت ۱۲ نفر تایید گردید.

 

 

 پس از این حادثه تمامی نیروهای امدادی اورژانس ، هلال احمر ، نیروی انتظامی سوادکوه و امداد هوایی مازندران به منطقه اعزام شدند.

 

 

 

tasadof-otobos1

 

tasadof-otobos5

 

 

tasadof-otobos4

 

علی نبیان صبح سه شنبه در گفت و گو با  ایرنا افزود: به دلیل بریدن ترمز ،کنترل اتوبوس از اختیار راننده خارج و پس از برخورد با کوه واژگون شد.

 

 رئیس پلیس راه مازندران در گفت‌وگو با فارس، گفت: این حادثه صبح امروز در منطقه اوریم‌رودبار محور سوادکوه به وقوع پیوست که بر اثر آن ۱۱ نفر در محل حادثه فوت شدند، ۴ نفر مشکل جزئی داشته و ۱۶ نفر نیز به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی استان منتقل شدند که حال آنها وخیم بود که یک نفر دیگر هم در بیمارستان فوت شد.

 

 

رئیس جمعیت هلال‌احمر سوادکوه در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه حادثه‌دیدگان واژگونی اتوبوس صبح امروز در محور سوادکوه مسافران پرواز ساری مشهد بودند که هواپیمای حامل آنها نتوانسته بود در فرودگاه ساری بنشیند، اظهار کرد: این هواپیما در فرودگاه تهران به زمین نشست و مسافرانی را که قرار بود با یک پرواز به ساری منتقل شوند با اتوبوس به ساری منتقل می‌کنند.