بخشدار مرکزی نکا درباره مفقود شدن دختر 4 ساله در جنگل گفت: چند تیم امدادی هلال احمر و نیروهای مردمی جست‌وجو ها را همچنان ادامه می دهند اما تا کنون نشانی از کودک گمشده یافت نشد.

مفقودی دختر 4 ساله در جنگلهای نکا وارد روز سوم شد

 

 

به گزارش شرق پرس عقیل محمودی در گفت‌وگو با فارس در شهرستان نکا اظهار کرد: اول مردادماه، بنابر اظهار خانواده کودک، این کودک حدود چهار ساله در منطقه معروف به “اوکرکا چشمه” در بخش مرکزی نکا مفقود شده است.

وی افزود: براساس این گزارش با فوریت نیروهای امدادی هلال احمر، نیروهای نظامی و انتظامی و قضایی، شب گذشته در محل حادثه حاضر و گشت‌زنی برای پیدا کردن این کودک آغاز شد اما تاکنون هیچ اثری از این کودک چهار ساله به نام فاطمه‌زهرا حدادیان مشاهده و گزارش نشده است.

وی با اشاره به اینکه در کنار نیروهای امدادی و انتظامی، دهیاران، شوراها و نیروهای مردمی نیز گشت‌زنی در جنگل‌های اطراف را در طول ۲۴ ساعت گذشته انجام داده و هم‌اکنون در دست اقدام دارند، یادآور شد: برای این منظور شب گذشته ۱۰۰ تن از نیروهای مختلف مردمی از روستای درویشان، اوکرکا و روستاهای اطراف به‌کارگیری شدند.

بخشدار مرکزی نکا افزود: چند تیم امدادی هلال احمر، جست‌وجوی متعدد در مناطق مختلف را در دستور کار قرار دارند و در حال جست‌وجو برای یافتن این کودک مفقود شده در حوالی منطقه معروف به ” اوکرکا چشمه” نکا و روستاها و جنگل‌های اطراف هستند.

محمودی گفت: خانواده این کودک با اطلاع از مفقود شدن وی اعلام کردند که برای تفریح و استراحت به حوالی منطقه معروف به ” اوکرکا چشمه” نکا رفته بودند که در زمانی که خانواده در حال استراحت بودند، این کودک مفقود شده و تاکنون نیز هیچ اطلاعی از وی در دست نیست.