مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود گفت: هنوز برآورد کاملی از خسارت‌های اخیر بخش کشاورزی در میاندورود انجام نشد, اما آخرین جمع‌بندی صورت گرفته حکایت از رسیدن میزان خسارت‌ها به 938 میلیون تومان است.

seil-keshavarzi5

 

 

به گزارش شرق پرس سیدشبیر موسوی امروز در گفت‌وگو با فارس در میاندورود اظهار کرد: مشکلات زراعی در باغات و زمین‌های شالیزاری حاصل شد و اگر شالیکارانی که برنج پرمحصول خود را هنوز برداشت نکردند و دچار خسارت شدند باید به اداره جهاد کشاورزی اطلاع دهند تا تعیین خسارت شود.

 

 

وی اضافه کرد: هنوز برآورد کاملی از خسارت‌های اخیر بخش کشاورزی در میاندورود انجام نشده، زیرا همچنان شاهد گزارش‌های مردمی و اعلام خسارت هستیم اما آخرین جمع‌بندی صورت گرفته حکایت از رسیدن میزان خسارت‌ها به ۹۳۸ میلیون تومان است.

 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندورود گفت: پس از باران و طوفان روز سه‌شنبه در میاندورود، سه تیم در بخش مرکزی برای بررسی و بازدید از خسارت‌های بخش کشاورزی وارد عمل شدند که براساس آن بیشترین خسارات به ۱۶ واحد دامداری و مرغداری و چهار واحد شالیکوبی وارد آمد همچنین خسارت‌هایی از باغات و گلخانه‌ها گزارش شده است.

 

 

به گزارش فارس, نتیجه بازدیدهای کارشناسی دستگاه‌های مختلف و کمیته مدیریت بحران میاندورود برای دریافت آمار نهایی خسارات، پس از جمع‌بندی نهایی اعلام می‌شود.