ثقفی گفت: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی، دریافتند، این فرد با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پراید در امر تهیه وتوزیع موادمخدر فعالیت دارد.

کشف 25 کیلو تریاک داخل خودروی پراید در ساری

 

به گزارش خبرنگار شرق پرس ( شرق مازندران)  ثقفی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران صبح امروز گفت: قریب به ۲۵ کیلوگرم تریاک از داخل یک دستگاه خودرو سواری پراید توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر استان کشف شد.

 

سرهنگ علیرضا ثقفی در ادامه افزود : در پی کسب اطلاعاتی درباره فعالیت فردی فعال در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان ساری، این موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی نامحسوس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: ماموران در تحقیقات پلیسی فردی بنام  ” الف – م” ۳۱ ساله شناسایی کردند و وی را مورد مراقبت قرار دادند.

 

سرهنگ ثقفی خاطرنشان کرد: ماموران دریافتند این فرد با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پراید در امر تهیه وتوزیع موادمخدر فعالیت دارد که متهم با هماهنگی قضایی و در عملیاتی غافلگیرانه حین تردد با خودروی مورد اشاره در یکی از خیابان‌های ساری متوقف و در بازرسی از این خودرو بیش از ۲۴ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک که به طور ماهرانه‌ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

 

وی در پایان گفت: متهم به مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.