مدیر عملیات سازمان آتش‌نشانی آمل با تاکید بر اینکه نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی تلاش زیادی در خاموش کردن آتش در این مسجد داشتند، اظهار کرد: با توجه به دامنه و وسعت آتش، آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی وارد میدان شدند.

یکی از مساجد استان مازندران در آتش سوخت

 

 

 

به گزارش شرق پرس مدیر عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل در مورد حریق مسجد آمل در گفت‌وگو با  فارس بیان کرد: ساعت ۲۳ و ۵۸ دقیقه شب گذشته با تماس تلفنی شهروندان و اهالی محل به سامانه ۱۲۵ خبر حریق بخشی از مسجد علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) که در خیابان امام خمینی (ره) آفتاب ۱۲ واقع شده است، گزارش شد.

 

 

 

بهزاد نعمتی افزود: با سرعت ماموران آتش‌نشانی برای اطفای حریق عازم محل حادثه شدند.

 

 

وی با تاکید بر اینکه نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی تلاش زیادی در خاموش کردن آتش داشتند، اظهار کرد: با توجه به دامنه و وسعت آتش، آتش‌نشانان چهار ایستگاه آتش‌نشانی وارد میدان شدند.

 

 

نعمتی با اعلام اینکه آتش‌نشانان ایستگاه‌های مرکزی، شماره ۲، شماره ۳ و شماره ۴ به طور همزمان به محل حادثه اعزام شدند، خاطرنشان کرد: حسین نذیری مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل هم به دلیل شدت حادثه در عملیات حضور داشت.

 

 

وی با اشاره به حضور ۲۰ مامور آتش‌نشان و پنج خودروی سنگین آتش‌نشانی برای اطفای حریق، گفت: در حین خاموشی آتش سعی شد تا از دامن زدن و گسترش حریق به خانه‌ها، واحدهای صنفی و مغازه‌های اطراف خودداری شود.

 

 

نعمتی درباره آتش سوزی این مسجد گفت: حضور به موقع نیروهای اورژانس ۱۱۵ و اداره گاز آمل هم تاثیر زیادی در مدت زمان خاموش کردن آتش داشت.

 

 

وی یادآور شد: علت ایجاد آتش در مسجد علی‌بن‌ابی‌طالب (ع) این شهرستان معلوم نشده و با بررسی‌های بیشتر اعلام می‌شود.