پس از این ماجرا سارقان به خودروی نیروی انتظامی برخورد می‌کنند و محمد هاشمی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان و سرباز وی را به شهادت رسانده و اسلحه و ماشین پلیس را با خود می‌برند.

 

polis-mosalahane5

به گزارش شرق پرس ظهر شنبه سرقتی مسلحانه از یکی از بانک‌های شهر الیگودرز در استان لرستان انجام شد و پس از آن سارقان به سمت شهر خمین در استان مرکزی متواری شده و در آنجا با ماموران پلیس درگیر شدند.

 

 

 

پس از آن، درگیری‌ها به سمت روستای سعیدآباد شهرستان گلپایگان کشیده شده و ماموران نیروی انتظامی پس از ورود سارقان به این شهر با آنها درگیر شدند.

 

در این بین سارقان یک دانشجوی گلپایگانی را که از خمین به طرف گلپایگان آمده بود را گروگان می‌گیرند و زمانی که به منطقه مَرغ ـ مرز بین خمین و گلپایگان می‌رسند این گروگان را به ضرب گلوله از ناحیه دست و پا مجروح می‌کنند و بعد از آن به طرف کمربندی آیت‌الله محمدی گلپایگان آمده و با ماموران راهنمایی و رانندگی برخورد می‌کنند و یکی از ماموران راهنمایی و رانندگی را از ناحیه پا مجروح کرده و به سوی خودروی راهنمایی و رانندگی تیراندازی می‌کنند.

 

پس از این ماجرا سارقان به خودروی نیروی انتظامی برخورد می‌کنند و محمد هاشمی، جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گلپایگان و سرباز وی را به شهادت رسانده و اسلحه و ماشین پلیس را با خود می‌برند.

 

به گزارش فارس این سارقان پس از آن به طرف روستای وانشان خوانسار رفته و در آنجا ماشین پلیس را به آتش کشیده و دو سرباز دیگه را هم مجروح می‌کنند.

 

دو نفر از مجروحان بدحال به بیمارستان اصفهان اعزام شدند و ۵ نفر دیگر در بیمارستان و اتاق عمل هستند.

 

حسین حسین‌زاده، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با ورود به گلپایگان و تشکیل شورای تامین شهرستان، مامور رسیدگی به این موضوع شده است.

 

 به گزارش قدس سارقان همچنین راننده محمدعلی یوسلیانی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان را نیز به گروگان گرفته‌اند.

 

گفتنی است جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با ورود به گلپایگان و تشکیل شورای تامین شهرستان، مامور رسیدگی به این موضوع شده است.

 

آخرین خبرها حاکی از آن است که بامداد امروز رسول زرگرپو – استاندار اصفهان به منظور بررسی ماجرا به گلپایگان رفت و  سارقان مسلح هنوز راننده فرمانده بسیج گلپایگان را آزاد نکرده اند.

 

حسین حسین زاده جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان در مورد جزئیات این حادثه به مهر گفت: یکی از سارقان حرفه ای مسلح کشور در درگیری های شب گذشته گلپایگان توسط همکاران ما به درک واصل شد.

 

وی در ادامه افزود: حجم آتش درگیری با سارقان مسلح زیاد بود.

 

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان اصفهان همچنین ادامه داد: در این درگیری ها سه نفر از همکاران ما به شهادت رسیدند.

 

وی تصریح داشت: سارقان مسلح حادثه شب گذشته ناشناس هستند.

 

پایگاه خبری پلیس اعلام کرد در این درگیری سه نفر دیگر با رها کردن خودرو تیبا و با اعمال تهدید و سرقت یک دستگاه پژو ۴۰۵، از صحنه درگیری متواری شدند.

 

این در حالی است که مهاجمان پس از طی مسافتی با رها کردن خودرو پژو، اقدام به سرقت یک دستگاه آمیکو یخچال دار، کرده و سپس با رها کردن آن در حوالی روستای ” در ” گریختند.

 

در ادامه این عملیات، عوامل انتظامی یک دستگاه وانت نیسان رها شده را در حوالی روستای ” در ” کشف کردند که در بررسی ها مشخص شد راننده نیسان براثر اصابت گلوله در داخل خودرو کشته شده و جسد فرزند ۱۷ ساله وی نیز در حاشیه جاده کشف شد که احتمال تیراندازی و قتل آنان از سوی مهاجمان متصور است./مشرق