سردار مسعود جعفری نسب فرمانده انتظامی مازندران، از عملیات پلیس آگاهی استان در رهایی گروگان 20 ساله و دستگیری آدم ربایان خبر داد.

آزادی گروگان 20 ساله مازندرانی در عملیات ضربتی پلیس

 

 

به گزارش شرق پرس مسعود جعفری‌نسب درباره ماجرای این گروگانگیری گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده آدم‌ربایی مبنی بر ربایش فردی به نام “احسان– ب” در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان بابل قرار گرفت.

 

 

فرمانده انتظامی استان مازندران،با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس آگاهی، از شناسایی یکی از آدم ربایان در یکی از شهرستان های ساحلی غرب استان خبر داد و گفت: با هماهنگی قضائی متهم در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.

 

 

جعفری‌نسب ادامه داد: متهم دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی های فنی به بزه انتسابی اعتراف کرد و محل نگهداری گروگان در یکی از ویلاهای استیجاری در شهرستان محمودآباد شناسایی شد.

 

 

وی افزود: با شناسایی محل نگهداری گروگان، ماموران با تشکیل تیم‌های ویژه عملیاتی در اقدامی غافلگیرانه پنج متهم دیگر این پرونده را به اتهام آدم ربایی دستگیر کردند.

 

 

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به آزادی گروگان ۲۰ ساله علت و انگیزه آدم ربایی را اختلافات مالی اعلام کرد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

 

 

 

 

ایسنا